|
|
|
|
|
|
שרות גרוע והעלבתנו בציבור |
נושא התלונה: |
יום שני 29 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ישבתי עם משפחתי לאכול, הזמנו ארוחת בוקר מהמלצר אדי שהיה מאוד לא נחמד, חיכינו זמן רב לשרות וכשהגיש את המזון והשתי זרק על השולחן. כל הזמן היינו צרכים לבקש דברים שחסרים. התשובה לריבה למשל הייתה עוד לא גמר להתבשל (סליחה ריבה מתבשלת במסעדה........). בגלל השרות הגרוע החלטנו לא להשאיר טיפ. המלצר אדי רדף אחרי בעלי וצעק עליו "למה לא השארת טיפ"?, בעלי ענה לו כי לא מגיע לך, הוא ענה לו בצורה בוטה בנוכחות מלצרים וסועדים נוספים שהיו בהלם.
פנינו למנהל המקום (שנראה שלא ממש הקשיב) ודי "נפנף" אותנו אני אטפל בזה אמר. ומה עם עוגמת הנפש שנעשתה לנו...ליד ילדינו הצעירים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
יטבתה בעיר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|