פרטי התלונה

תלונות יטבתה בעיר

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע והעלבתנו בציבור נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ישבתי עם משפחתי לאכול, הזמנו ארוחת בוקר מהמלצר אדי שהיה מאוד לא נחמד, חיכינו זמן רב לשרות וכשהגיש את המזון והשתי זרק על השולחן. כל הזמן היינו צרכים לבקש דברים שחסרים. התשובה לריבה למשל הייתה עוד לא גמר להתבשל (סליחה ריבה מתבשלת במסעדה........). בגלל השרות הגרוע החלטנו לא להשאיר טיפ. המלצר אדי רדף אחרי בעלי וצעק עליו "למה לא השארת טיפ"?, בעלי ענה לו כי לא מגיע לך, הוא ענה לו בצורה בוטה בנוכחות מלצרים וסועדים נוספים שהיו בהלם.
פנינו למנהל המקום (שנראה שלא ממש הקשיב) ודי "נפנף" אותנו אני אטפל בזה אמר. ומה עם עוגמת הנפש שנעשתה לנו...ליד ילדינו הצעירים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

יטבתה בעיר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה