פרטי התלונה

תלונות יבנה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום עבור משלוח ששולם עד לבית הנמען ע״י השולח נושא התלונה:
אודוויר מיכל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רחוב סייפון 1 כתובת:
נתב״ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לפני כשנה, במאי 2012, קיבלנו חבילה מאמריקה באמצעות UPS עם דרישה לתשלום 1,219 ש״ח.
בעלי סירב לקבל את החבילה והשליח לקח אותה חזרה.
מכיוון שיום הולדתו של בעלי חל בסביבות תאריך הגעת החבילה, הוא התקשר אל בתו בארה״ב והיא אמרה לו שאכן שלחה לו מתנת יום הולדת ואף שילמה סכום גבוה יותר עבור משלוח אקספרס - עד הבית.
היא דיווחה ששילמה עם דמי המשלוח את כל המסים והעמלות והתשלומים הנוספים שעלולים לגבות על המתנה בארץ, כדי להבטיח שלא נצטרך לשלם עבור מתנת יום הולדת. UPS בארה״ב הבטיחה לה שהנמען בארץ לא יתבקש לשלם סכום כלשהו עם קבלת המתנה.
שוב, למען הסר כל ספק, העסקה שבתו של בעלי עשתה עם UPS ושילמה עבורה היתה עבור שירות משלוח מדלת אל דלת - door to door באנגלית - משמע הדברים שהנמען לא צריך לשלם כל תשלום. היא הורתה לנו לא לשלם, כדי ש-UPS ישלחו את החבילה חזרה לאמריקה, שם יחזירו לה ב UPS את דמי המשלוח.
כשבועיים לאחר מכן, הביא שליח את החבילה בשנית והפעם השאיר אותה אצלנו ללא דרישת תשלום. הנחתי שבתו של בעלי ביררה את העניין בארה״ב וש UPS בארה״ב הורו למשרדם בארץ לא לדרוש מהנמען ארץ תשלום, שכן הכל שולם כבר.
אולם מאז הם שולחים דרישות לתשלום, למרות שלא הסכמנו לקבל את החבילה או לשלם עבורה.ועכשיו קבלנו מכתב מעורכי הדין שלהם בדרישה לסכום של1,621.30 ש״ח!!!

עלי לציין שאין זו הפעם הראשונה שאנו מקבלים חבילה מחו״ל באמצעות UPS עם דרישות תשלום מופרכות. כשסירבנו לקבל חבילות כאלו בעבר - אם משום שנראו לנו חשודות או שלא ידענו ממי הן ומה הן מכילות - היה השליח של החברה לוקח אותן חזרה ולפחות פעם אחת החזיר לנו את החבילה כמה ימים מאוחר יותר ללא דרישת תשלום.

אנא בררו את העניין בהקדם - מצדי שישלחו את החבילה חזרה לאמריקה וש UPS שם יראו מה מעוללים בארץ ללקוחותיהם שמשלמים במיטב כספם כדי להבטיח שהנמען בארץ לא ישלם דבר. כאמור, הם הבטיחו להחזיר את כל דמי המשלוח ותשלום נוסף על כל עמלה או סכום אחר שעלול להיגבות בארץ.
תודה על עזרתכם.
טרטור ודאגה, ועגמת נפש סוג הנזק :
להסביר לחברה שהתשלום שולם ולבטל את דרישת התשלום מאיתנו. פתרון נדרש :

יבנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה