פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של מודד מהחברה במדידת מידות למטבח נושא התלונה:
לוזון יוסי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/06 רכשנו מטבח מחברת דואיט בסניף ראשל"צ .תאריך הספקת המטבח תואם לתחילת אוגוסט .
בתאריך 8/8/06 הגיעה הובלה ופרקה את חלקי המטבח ותואם הרכבה ליום שלמחרת .
בתאריך 9/8/06 הגיע מתקין של חברת דואיט והחל בפתיחת האריזות והתברר שיח' אחת חסרה , כמו כן סוג העץ בדפנות ארון הBILD IN הינו מסוג MDF ולא כפי שהזמנו מסוג סנדביץ .
פניתי למנהל שרות לקוחות והוא הסביר לי שככה הם עושים את הארונות ואנחנו גם חתמנו על זה , בבדיקה נוכחתי לדעת כי ישנם 2 סעיפים שסותרים אחת את השני (מעיון של עו"ד בחוזה נאמר לנו שזה חוזה מטעה ) ומכוון שחתמנו איןמה לעשות .
לאורך כול זמן ההרכבה לא היה ניתן לאתר את היח' החסרה ולכן נקבע מועד אחר לסיום ההרכבה .
בתאריך 14/8/06 הגיע בשנית מתקין מטעם דואיט לאחר מצאית היח' החסרה וסיים את התקנת המטבח (ללא שיש ) .
בסיום ההתקנה התברר כי יח' המדיח חוסמת את פתח היציאה של דלת הגינה .
פניתי טלפונית לדניאל מנהל שרות הלקוחות והוא אמר בתגובה כי לא הוא הכתובת אלא המעצבת ???
פניתי לסניף ממנו רכשתי את המטבח ובשיחה על מנהל הסניף סוכם כי נציג מטעמם יגיע לבדוק את הנושא .
בתאריך 16/8/06 הגיע שמעון שהציג את עצמו כמבקר האיכות של החברה ולאחר מס' מדידות סיכם כי המודד טעה במדידה ב 40 ס"מ!!!!!!! .
והציע לקצר יח' אחת בלבד או לקצר יח' אחת ולהשלים עם ארונית שלא תפריע במעבר .
בשיחה מאוחרת , מסרתי לשמעון כי מאחר והחברה טעתה בביצוע המדידות , מן הראוי שהשלמת הארונית תחול ע"ח החברה והוא השיב לי כי יבדוק את הנושא .
למחרת בתאריך 17/8/06 התקיימה שיחה על דניאל מנהל שרות הלקוחות וגם הוא הודה כי החברה טעתה במדידות אך , לתיקון המצב הם מוכנים לקצר את היח' בלבד ולא לבצע שום דבר מעבר לכך , הפניתי את תשומת ליבו כי שמעון מבקר האיכות הצעי פתרון שונה ואז דניאל מנהל שירות הלקוחות אמר לי כי אם אני רוצה את הפיתרון שהציע שמעון (העובד שלהם ) עלי לשלם עבור הארונית כמו כן הוא מוכן לשקול לתמחר אותה במחיר עלות ....
הסברתי לו כי אנני מוכן לשלם עבור טעות שהם גרמו לה , מאחר ולא הגענו לשום סיכום הוחלט לשוחח שוב .
בתאריך 20/8/06 שוב קיימתי שיחה עם דניאל מנהל שרות הלקוחות והצעתי לו כי אני מוכן להגיע לפשרה ולשלם עבור הארונית אך יש להחסיר מהסכום את 10 ס"מ שיש ו10 ס"מ עץ וכן דלת למדיח חצי אינטגרלי ששולמה ולא סופקה ולדעתי זהו פתרון הוגן .
דניאל מסר לי כי יבדוק את הנושא .
עברו עוד כמה ימים ובתאריך 22/8/06 הגיע שוב שמעון מבקר האיכות והציע לנו שנשלם 1800 ש"ח ונמור את הסיפור כלשונו .
נדהמנו עד כמה חוצפה יש לחברה אשר טועה במדידת מטבח , ולצורך תיקון הבעיה עוד דורשת כסף לביצועו !!!!!!!!! .
השבנו לשמעון כי הסכום גבוהה מאוד ולא מקובל עלינו החלטנו כי לצורך סיום הבעיה אנחנו מוכנים להוסיף עד 1000 ש"ח .
למחרת שוב התקשר שמעון ואמר לנו שלאחר בדיקה נוספת עלינו לשלם 1400 ש"ח אמרתי לו כי אנחנו מוכנים להתפשר על 1000 ש"ח ואז , בזילזול רב אמר לנו שמעון כי הוא מוכן לתרום לנו 400 ש"ח מכיסו הפרטי .....
בתאריך 24/8/06 שלחנו מכתב בו גוללנו את כל מסכת הייסורים למנכ"ל החברה וביקשנו את התערבותו בנושא .
למחרת רקבלנו את אותה תשובה וגם הצעה לחשב את כל המטבח מחדש כולל הארונית שהוצע לנו ובמידה ומחיר המטבח יפחת מהסכום שילמנו , נקבל החזר ובמידה והסכום יגדל , נשלם את ההפרש .
וכל זאת בגין הטעות שלהם .
שלחנו מכתב תשובה בו פירטנו שהצעה זו לא מקובלת והצענו שעלות הארונית תחושב לפי מחיר עלו ת כפי שהציע מנהל שרות הלקוחות וממנו יופחתו ההחזרים שמגיעם לנו בגין קיצור אחת היחידות מהמטבח .
המנכל התקשר ומסר לי כי הפתרון לא מקובל עליו , ואם לא אקבל את הפתרון שלהם דהינו קיצור אחת היחידות של המטבח וזהו , או קיצור אחת היחידות ותשלום נוסף עבוא ארונית השלמה השאר עוד שלושה שבועות ללא מטבח בנוסף לשולשה שבועות בהם אנחנו (זוג הורים ושתי ילדים קטנים ) ללא מטבח .
ולאחר שיחה כזו אין לי מילים להוסיף ...
עוגמת נפש , איחור בכניסה לבית סוג הנזק :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה