אי מתן שרות בעקבות התקנה לקויה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מטבח מחברת "דו איט" והגיע לדירה מודד מטעמם ראה את מוצרי החשמל ולקח מידות לצורך יצור המטבח, כאשר המטבח הותקן התברר לי כי המדיח לא ניכנס לגומחה שהוכנה, הגובה שהוכן נותר 84.5 ס"מ. הזמנתי שרות והגיע אותו מתקין שהתקין לא טוב וטען שאין מה לעשות הריצפה עקומה, שלחתי מכתב למנכל מר שאול ששון וזה לא הגיב אך מיטל ממחלקת השרות חזרה אלי טלפונית וטענה שאין מה לעשות הרצפה עקומה, אמרתי לה שאם הריצפה עקומה על המודד היייתה החובה להבהיר לי שהמדיח לא יכנס, אך זה האחרון לא אמר כלום ולא התנה התנייה כלשהי, כמו כן באותו מקום במטבח של היצרן הקודם היה אותו המדיח ואז לא הייתה בעיה שהמדיח לא נכנס בגלל ריצפה עקומה. פניתי בכתב עוד פעמיים למנכל ולמחלקת השרות ועד היום לא קיבלתי שום התייחסות / תגובה לא מהמנכל וגם לא ממחלקת השרות ( מיטל )למרות כאשר אני מתקשר למחלקת השרות, הטלפנית מבטיחה לי שיחזרו אלי לנייד,
|
התקנה לקויה |
סוג הנזק : |
יש לפרק את החלק הזה של המטבח ולהתקין שוב, אך מוגבהה יותר ( בחצי ס"מ) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|