פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"האיכות והשירות" של מטבחי Do It נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלוש שנים רכשנו מטבח מתוצרת מטבחי Do It, המטבח היה מהסדרה היקרה שלהם (מטבח בצבע). מאז ועד היום התגלו פיצוצים חוזרים ונשנים בדלת המדיח (זו הפעם השלישית!!). חשוב להבין כי מדובר במטבח שמור ביותר בבית בו גרים רק זוג מבוגרים.

בכל אחת מהפעמים בה היה צריך להחליף את הדלת חזרנו על אותו הריטואל:
• פניה למטבחי Do It ותיאור הנזק- הם טוענים במדובר בנזקי מים שאינם מכוסים באחריות (לאחר ריב והסבר שעל הדלת לא נשפכו מים ואין שום נזק "סביבתי" הסכימו לשלוח מומחה לבחינת הבעיה)
• לאחר כשבוע מגיע המומחה ולאחר 5 דקות אומר שמדובר בתקלה של Do It וצריך להחליף דלת.
• לאחר המתנה של 30-45 יום (במטבחי Do It לא מוכנים למסור מראש מתי הדלת תהיה מוכנה ולאחר שכבר נקבע מועד הם מאחרים בשבוע בהתקנה כי הדלת אף פעם לא מוכנה בזמן). לאחר אין סוף טלפונים ובקשות מגיעה הדלת, בכל שלושת הפעמים הדלת הגיע בגוון הלא נכון, המתקין מפרק את הדלת הקיימת ומשאיר אותנו במטבח עם דלת חסרה (למרות שביקשנו שישאיר זמנית את הדלת בצבע השגוי הוא לא הסכים)
• לאחר 30-45 ימים נוספים (סה"כ חודשיים וחצי עד שלושה של טיפול) מגיעה דלת חדשה (באחד המקרים הדלת נשברה בהתקנה והיינו צריכים להמתין תקופה נוספת).

הבעיה חוזרת על עצמה כל שנה והיא בעיה בתהליך הייצור של מטבחי Do It.
כל פניה למוקד ה"שירות" של Do It אומרים לך שיחזרו אליך תוך 24 שעות/ 48 שעות/ כשהדלת תהיה מוכנה ונדיר מאוד שחוזרים אלייך.
במסגרת השיחות הרבות שעשיתי עם Do It טיפלה בי גם מיטל בר זוהר שהציגה את עצמה כמנהלת שירות הלקוחות וגם היא לא הצליחה לשים סוף לפרשה.
השירות של Do It עושה מעל ומעבר בכדי לדחות את מועד השירות ולא נעשה שום מאמץ בשביל ללכת לקראת הלקוח ולקחת אחריות כל שהיא על הבעיה.

במסגרת החוויה שלי עם Do It:
• נעשו עשרות רבות של שיחות
• ביקרו בביתי 10 פעמים – כלומר הפסדתי 10 חצאי ימי עבודה
• הוחלפו כ-8 דלתות (וכרגע עדיין אין לי דלת!!!!) .

זו לא הדרך בה חברה שמציגה את עצמה כמקצועית ומובילת שוק נותנת שירות!

נבקש:
• התייחסות לתלונה והסבר איך תמנעו מהבעיה (של התבלות הדלת) לחזור על עצמה.
• פיצוי ראוי לכל שעות העבודה האבודות, הטלפונים וחודשים של מטבח ללא דלת.
בזבוז של זמן רב/ טלפונים סוג הנזק :
התייחסות לתלונה והסבר איך תמנעו מהבעיה (של התבלות הדלת) לחזור על עצמה.+ פיצוי ראוי לכל שעות העבודה האבודות, הטלפונים וחודשים של מטבח ללא דלת. פתרון נדרש :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה