פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול וחוסר אמינות- נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מטבח מחברת דו איט לפני כ4 שנים עם 5 שנות אחריות.
שמתי לב שבמקומות מסויימים הפורניר החל להתקלף והמגירה מתקשה בתזוזה.
לקח לי כחודש עם כמה פניות טלפוניות עד אשר הגיע ''בודק איכות'' מטעם החברה.
זה היה ב1 למאי-הובטחה לי התייחסות תוך שבוע.
מאז אני בטלפונים חוזרים ונשנים (עבר חודש), כשכל גורם שאליו אני פונה,בין אם שרות לקוחות, מנהלת סניף חיפה-דורית- או אחראי זה או אחר-מבטיחים שמיד חוזרים אלי- מיותר לציין שעד היום איש לא חזר אלי ואני נשארת מתוסכלת מהזלזול הבוטה וחוסר ההתייחסות האלמנטרי כלפי לקוח,תוך כדי התעלמות חובת החברה לאחריות.
בזבוז זמן והפסד תקופת אחריות סוג הנזק :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה