|
|
|
|
|
|
זלזול וחוסר אמינות- |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מטבח מחברת דו איט לפני כ4 שנים עם 5 שנות אחריות.
שמתי לב שבמקומות מסויימים הפורניר החל להתקלף והמגירה מתקשה בתזוזה.
לקח לי כחודש עם כמה פניות טלפוניות עד אשר הגיע ''בודק איכות'' מטעם החברה.
זה היה ב1 למאי-הובטחה לי התייחסות תוך שבוע.
מאז אני בטלפונים חוזרים ונשנים (עבר חודש), כשכל גורם שאליו אני פונה,בין אם שרות לקוחות, מנהלת סניף חיפה-דורית- או אחראי זה או אחר-מבטיחים שמיד חוזרים אלי- מיותר לציין שעד היום איש לא חזר אלי ואני נשארת מתוסכלת מהזלזול הבוטה וחוסר ההתייחסות האלמנטרי כלפי לקוח,תוך כדי התעלמות חובת החברה לאחריות.
|
בזבוז זמן והפסד תקופת אחריות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מטבחי דואיט שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|