פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי השלמת המטבח והטעיית לקוח נושא התלונה:
רואי יונתן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
המפעל בבית שמש כתובת:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מטבח הוזמן ב31/12/2010 וביקשנו את ההתקנה לסביבות יוני/יולי 2011, כל זאת אחרי שבחרנו את הצבע המתאים לנו ולאחר הרבה ביקורים במפעל, ואכן בסוף יוני/תחילת יולי הותקן המטבח, מיד עם ההתקנה שמנו לב כי יש הבדלי צבע בולטים בין חלקי המטבח השונים, המתקין ביקש כי נמתין עד שיותקן השיש ואז יתכן כי ההבדלים יעלמו. נציג של המפעל ביקר בביתנו ,צילם ובדק והלך לו, מנהל (או מישהו שאמר שהוא כזה) שירות הלקוחות פנה אלינו עם תשובה מאוד חכמה... הרי חתמתם על הצבע!!! אתם חתומים על הצבע הנ"ל!! וביקש כי נמתין לכל הפחות חצי שנה. וכמובן שהם לא נעלמו עד עצם היום הזה. לאחר כניסתנו לבית נתגלו תקלות שונות (דלתות שלא מחזיקות, מגירות לא נסגרות טוב וכדומה..) פנינו אל שירות הלקוחות וביקשנו שירות, משום מה לקח כמעט שבועיים שלמים עד להגעת טכנאי לתיקונים. בין התקלות הייתה אחת שהיא: אין אפשרות לפתוח את דלת המיקרוגל מאחר והצירים מפריעים לדלת להיפתח!! הארון במידותיו החיצוניות 60 ס'מ, ומידתו הפנימית 51.4 ס'מ. תשובת המתקין וכנ"ל תשובת נציגת השירות בטלפון הייתה " יש לכם מיקרוגל גדול, תיקנו מיקרוגל קטן חדש" , מעניין שאותו מיקרוגל שכן לו לבטח בארונות של חברה אחרת, וגם במטבח הקודם שלי מתוצרת דואיט!. ואם אני צריך מיקרוגל חדש בגלל הצירים בהם דואיט משתמשת, הם מוזמנים לספק לי מיקרוגל חדש תואם "דואיט" . כמו כן מחזיקי הצינורות במגירות הפנימיות בארון איבדו את ציפוי הניקל מסיבה ממש לא ידועה, ועד היום לא טרח איש מ"דואיט" לחזור אלינו להחלפת אותם חלקים פגומים. מיותר לציין כי למרות שהבטחתם מלפני שבועיים לחזור עם תשובה מוסמכת ממש לא התבצעה, ועד לרגע זה לא פנה אלינו אף נציג/טכנאי מטעם "דואיט" בכדי לפתור את התקלות. כמו כן הובטחו לנו בזמן ההזמנה 9 שטיחונים למגירות, אנחנו הצלחנו לספור רק 8 שטיחונים. איפה הנוסף?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מחזיקי בצינורות, החלפת צירים/אספקת מיקרוגל תואם, אספקת השטיחון פתרון נדרש :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה