פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת כרטיסים מהאינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 90 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים ה- 8/7 וה- 12/7ביצעתי רכישה של שלושה כרטיסים למופע של ריטה דרך האתר של הדרן (מבצע של סלקום).
השימוש באתר היה נוח לכאורה, כאשר למשתמש מוצגת תמונת על של האולם (כאשר הבמה בתחתית העמוד) עם פירוט של חלוקה לשלושה גושים:גוש א'-הגוש השמאלי,גוש ב'-הגוש האמצעי,גוש ג'-הגוש הימני.
כוונתי היתה לרכוש כרטיסים לגוש א' (הגוש השמאלי עפ"י האתר) שיהיו הכי קרובים לגוש ב' (הגוש האמצעי עפ"י האתר).
המבחר היה רב כיוון שהקדמתי לבצע את הרכישה (כשבועיים לפני מועד ההופעה)
והיה באפשרותי לבחור כמעט בכל מקום שחפצתי.
כאשר עשיתי תקריב על גוש א' השורה התחתונה ביותר מוספרה בספרה 1 והעליונה ביותר בספרה 31, מה ששוב הבטיח שזוית השרטוט היא כשהבמה בתחתית העמוד.
בחרתי בשורה 15 כסאות 1-3 , לאחר שעשיתי זום על גוש א' וראיתי שכסאות אלו הכי קרובים למרכז האולם.(הכסאות הימניים ביותר בגוש השמאלי)
שמחה ונרגשת הגעתי אמש להופעה כשנדהמתי לגלות שהכסאות ששריינתי לי ולחבריי לפני שבועיים ממוקמים בקצה השמאלי של גוש א',כלומר,הכסאות הכי שמאליים בגוש השמאלי.ובמילים אחרות,הכסאות הכי צדדיים באולם.
נאלצנו לצפות במופע המרהיב מנקודת צפייה מוגבלת למרות שרכשנו כרטיסים זמן רב מראש.
לתדהמתי,כאשר חזרתי הביתה ונכנסתי שוב לאתר גיליתי שמישהו ב'הדרן' כנראה עלה על הטעות ושבאתר מוצג כעת שרטוט הפוך של האולם,כאשר הבמה מוצגת כעת בחלק העליון של העמוד ומספרי השורות מופיעים כעת גם בשרטוט של מפת האולם ולא רק בשרטוט של הגוש עצמו.
בנוסף,כאשר עשיתי תקריב על גוש א' השורה התחתונה ביותר מוספרה כעת בספרה 31 והעליונה ביותר בספרה 1 - הצורה של הגוש נשארה כשהיתה אך הזויות התהפכו,ולמעשה,תוקנו.
בידיעה שבמשדרי 'הדרן' מודעים לטעותם,שכן הם תיקנו את האתר,התקשרתי להתלונן ולבקש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולחבריי.
התגובה הראשונה שקיבלתי מבחורה שענתה לי במחלקת האינטרנט היתה שלא נעשה כל שינוי באתר ושהתלונות שלי לא הגיוניות.היא גם הוסיפה שמכיוון שביצעתי את הרכישה בעצמי וללא תמיכה של איש מכירות האחריות היא שלי.
כאשר הועברתי לאחראית (לבקשתי), הגרסא השתנתה.האחראית (מיטל) ציינה שאכן נעשו שינויים בתצוגה באתר שתיקנו למעשה את התצוגה המטעה שהיתה לפני כן.
כאשר דרשתי ש'הדרן' יפצו אותי,שכן האתר שלהם,שהציג בצורה לא נכונה את פני השטח גרם לי לטעות בבחירת המקומות, הוצע לי כפיצוי כרטיסים לסטנד אפ של זאב רווח או לסטנד אפ של רותם וענת.(הופעות,שעם כל הכבוד למופיעים,לא ממש מעניין אותי לראות)
לדברי האחראית,החזר כספי או כרטיסים חדשים להופעה של ריטה אינם אופציה מכיוון שניצלתי את הכרטיסים שקניתי (כמובן שלא יכולתי לגלות את הטעות אם לא הייתי מנצלת את הכרטיסים ומגיעה להופעה...)
הייתי מצפה שמשרד כרטיסים רציני כמו 'הדרן' יישא באחריות על כל עוגמת נפש שנגרמת ללקוח כתוצאה מטעות בפרסום של המשרד.
לא ייתכן, שמצפים מלקוחות שמשתמשים באמצעי האינטרנט לרכישת כרטיסים,להעזר גם בתמיכה טלפונית שתגבה את הרכישה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או כרטיסים להופעה של ריטה (או למופע אחר פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה