פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי,יחס מזלזל, והטעיה ברכישת כרטיסים למופע של ריטהb נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תחילה, תיאור המקרה:
בתאריך 23.7.06 הזמנתי באמצעות אתר האינטרנט של הדרן 5 כרטיסים למופע של ריטה ליום א' ה-30.7.06. בהמשך השבוע (ארבעה ימים לפני המופע) גלשתי באקראי לאתר זה והופתעתי לגלות שברשימת תאריכי ההופעות כבר לא מופיע תאריך ההופעה שהזמנתי. התקשרתי למשרד הכרטיסים ונאמר לי כי ההופעה בתאריך זה אכן בוטלה וכי הם החלו להודיע ללקוחות ויגיעו גם אלי. חיכיתי עד שעת אחר הצהריים וכשלא קבלתי מהם טלפון התקשרתי שוב. עובדת הדרן אמרה לי כי 'אם לא הודיעו לי עד עכשו כנראה שהשאירו לי הודעה'. בדקתי שוב וללא ספק לא התקבלה שום הודעה. כמו כן לטענתה לא היה להם את מספר הנייד שלי, זאת למרות שהשארתי אותו בפרטי ההזמנה באתר.
בשלב זה הוצע לי להעביר את ההזמנה לתאריך חלופי מבין כמה תאריכים אפשריים. אולם, בתאריכים שהוצעו לא התאפשר לחמישתנו להגיע ביחד ולכן ביקשתי שיפצלו את ההזמנה לשני תאריכים. בהדרן לא הסכימו לעשות זאת והיה עלי לבטל את ההזמנה ולהזמין בעצמי מחדש וכך עשיתי.
ביום שני ה-31.7.06 הגעתי למופע בתל אביב (במאמצים רבים בשל שינויים בהסדרי התחבורה הציבורית מהצפון לאור המצב). עם כניסתי לאולם התברר לי כי מספור המושבים באולם הפוך מזה המופיע במפת האולם באתר האינטרנט של הדרן שלפיה בחרתי את מקומות הישיבה. המקומות בגוש ג', שורה 15, כסאות 1+2 הינם בקצה האולם הרחק מהבמה, ולא מול הבמה כפי שהופיע במפת האולם באתר. כמובן שהכעס והתסכול היו אדירים, ולולא היה המופע מתנה לחברתי ביום הולדתה, הייתי יוצאת מיד מהאולם ומוותרת על ההופעה.
תלונותי:
1.מהדרן לא הודיעו לי בהקדם על ביטול ההופעה שהזמנתי, וכשגיליתי זאת
במקרה ונאלצתי 'לרדוף' אחריהם כדי לטפל בנושא, טענו כי 'כנראה השאירו
הודעה' על אף שלא עשו זאת.
2.בהדרן לא נענו לבקשתי לפצל את ההזמנה לאחר ביטול המופע.
3.בשל מספור שגוי של מקומות הישיבה במפת האולם באתר האינטרנט של
הדרן, מקומות הישיבה אותם בחרתי היו בפועל בקצה האולם - גרועים בהרבה
מהמיקום שבחרתי.
הערות:
- חשוב לציין כי לכל לקוח המתקשר להזמין כרטיסים בקופה מושמעת תחילה הודעה המציעה לרכוש כרטיסים באתר הדרן באינטרנט.
- כמובן שבנוסף לתשלום עבור הכרטיסים (314) ש"ח נגבו גם דמי טיפול בסך 15 ש"ח (ושאר חברי שנאלצו להזמין בהזמנה נפרדת משלי בשל ביטול ההופעה בתאריך הרצוי שילמו גם הם דמי טיפול אלה).
לסיכום:
השתלשלות העניינים מבטאת שירות מחפיר ויחס מזלזל כלפי לקוחות החברה, ואף הטעייה של הלקוחות בפרסום מפת האולם באתר.
נקודת האור היחידה בכל הפרשה הינה ההופעה המצויינת של ריטה שהצליחה לרכך במעט את הכעס והתסכול.



מלבד עוגמת הנפש הרבה - בזבוז זמן וכסף על שיחות טלפ סוג הנזק :
מבקשת תגובה מהירה של ההנהלה (ללא גלגול האחריות מגו פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה