|
|
|
|
|
|
אי מתן הנחה לפנסיונר ברכישת כרטיסים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול 90 ת"א 64046 |
כתובת: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי להזמין כרטיסים למופע של מיומנה לי לאחותי ולאימי
2 דקות אחרי ביצוע ההזמנה נודע לי מדודה שלי שגם הזמינה כרטיסים, שעבור הכרטיס של אמא שלי מגיע לנו הנחת פנסיונר
מיד התקשרתי שוב למשרדי הדרן וענה לי בחור שאמר לי שאין ביטולים ושינויים
הראתי לו שעשיתי את ההזמנה לפני 5 דקות, והוא לא היה מוכן להעביר לי את האחראי אליו כדי לסדר את העניין ואף ניתק לי את השיחה הפנים כשהתעקשתי לדבר עם מישהו בכיר ממנו.
חבל לי שלא יידעו אותי שיש הנחה לפנסיונרים ולסטודנטים
נאמר לי שהייתי אמורה לשאול, אבל מאוד לא הוגן בעיני ש5 דקות בלבד לאחר ביצוע ההזמנה למשרד לא מוכן לעדכן את הפרטים
אני לא רציתי לשנות דבר בהזמנה (אותו תאריך ולאותם מקומות)
רק לעדכן את אימי שהיא פנסיונרית ומגיעה לה הנחה
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת את ההנחה המגיעה לאימי ולומר להבא מראש לאנשים ש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|