פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אף אחד לא היה מוחא כפיים ל"הדרן" כזה... תתביישו! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25/10 רכשתי זוג כרטיסים למופע' בסניף הדרן באיבן גבירול בת"א. מס' דקות אחרי שיצאתי מן המשרד התקשרו אלי והודיעו כי ההופעה בוטלה ובכרטיס האשראי יבוצע חיוב ומיד אחריו זיכוי.
בבדיקתי את התדפיס, מצאתי כי חיוב אכן בוצע אולם זיכוי לא בוצע. התקשרתי למשרדי החברה אתמול וביקשתי לברר את העניין. לשם ביצוע הבירור נדרשתי ע"י נציגת המשרד לפקסס אליה העתק של תדפיס הישראכרט שלי שבו רואים חיוב ללא זיכוי. כך עשיתי בשעה 1100 בבוקר, למרות שהדבר תמוה בעיני שכן היא יכלה לבדוק זאת לבדה במערכת וחשיפת תדפיס האשראי שלי אינו הכרחי מה גם שחושף פרטים רבים שאיני מעוניינת לחשוף. היות שלא חזרו אלי בנושא התקשרתי שוב למחרת בשעה 1000 בבוקר, המתנתי למעלה מ 6 דקות עד שיצור, שלא הסכים להזדהות בשמו "חטף" לדבריו את השיחה ודרש(!) לדעת את מי אני צריכה / מה אני רוצה, שוב מבלי להיענות לבקשתי לדעת עם מי אני מדברת (לאחר שהעבירו אותי כבר מגורם לגורם בטענה שההופעה לא בוטלה). בסופו של דבר הואיל בטובו להזדהות כ-"דודי" והעביר אותי לעומר (גורם מס' 4 לשיחה זו). עומר הקשיב, בדק , חשבתי לעצמי, "לפחות מישהו שירותי אחד יש במשרד הזה, מישהו שמבין את תפקידו מעבר להכנסת כסף ממכירת כרטיסים", אך למרבה הצער התבדיתי. הנ"ל טען שהחשבון זוכה, וכשביקשתי לדעת מתי, שב ובדק ואכן מצא שלמרות שרשום שזוכה, החשבון לא זוכה בפועל. כשאמר שמזכה ב 270 ש"ח, השבתי שמגיע לי גם ריבית והצמדה כחוק, שהרי את הכסף הנ"ל אני אראה רק בחודש הבא, ומבחינתי מעל חודש הוא נמצא אצלם. אז התגלתה ה"שירותיות" במיטבה, התנגחות, התססה והתרסה בטענה ש"אני לא מזכה אותך על שום דבר רק 270 ש"ח". כשביקשתי לשוחח עם המנהל שלו, אמר שהוא איננו, ורק אחרי כמה פעמים שדרשתי את שמו של המנהל ושם משפחתו מסר אותו.
תמוה הדבר שאתה מתקשר למשרד מכירה ועונים לך במקרה הטוב, כאילו הגעת לבית פרטי שמספרו חסוי והפתעת את הדייר בו מעצם הגעתך לטלפון שלו. חשאיות, חוסר רצון להזדהות והתנצחות מטופשת של ילדים בגן טרום חובה של מי שאמור לתת שירות, מול מקבלו. פשוט חוצפה שנדמה לי שטרם ניתקלתי בה מעודי, חרף עבודתי מס' שנים בפניות הציבור של חברה גדולה. יתרה מכך, עפ"י חוק הגנת הצרכן, כסף של לקוח שלא הוחזר בזמן, יוחזר ללקוח בצירוף הצמדה וריבית (גם אם מדובר ב 0.5 אג' בלבד). אילו היו עובדי המשרד כולם(!!!) מתנהגים בצורה אנושית בראש ובראשונה, וכראוי, בצורה קצת, ממש קצת, שירותית, לא הייתי טורחת אפילו להתייחס לנ"ל. אבל אחרי שגורם אחד מצית אש וכל האחרים מלבים אותה בלי הפסקה, בסוף היא שורפת. במקום הזה, שמוכר תרבות, לא לא יודעים תרבות מהי. בושה!
התנצלות והחזר כספי מלא + הצמדה וריבית כחוק! פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה