פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע ומזלזל ברוכשי כרטיסים לפסטיגל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מר שלמה קינן- מנכ"ל ‏01/12/2006
משרד כרטיסים הדרן

הנדון: פשלות ושירות גרוע

שלום רב,

השנה קיבל משרדך באופן בלעדי את הפצת הכרטיסים לפסטיגל. כמו רבים אחרים, התיישבתי על הטלפון בניסיון נואש להשיג כרטיסים להופעות בחנוכה. למרות שהמשימה הייתה קשה ומפרכת, לבסוף הצלחתי.

הטלפנית הצעירה עשתה עימי 2 עסקאות האחת מהאשראי של בעלי והשנייה מהאשראי שלי. ביקשתי 4 כרטיסים באותה שורה דרך המבצע של ישראכרט.
בקשתי לקבל אישור כלשהו לעסקה – בפקס/ בדואר/ במייל לא נענתה.
בעלי נמנה על אלו שבודקים את התנועות בחשבון וכך גילינו כי רק 3 כרטיסים הוזמנו דרך ישראכרט ועל אחד חויבנו במחיר מלא. זאת כאשר יש לנו את כמות הכוכבים הנדרשת.
התקשרנו למשרדך וגילינו כך גם שהכרטיסים לא באותה השורה למרות הבטחה מפורשת כי כל הכרטיסים יהיו צמודים זה לזה. כשל זה לא התעקשנו לתקן היות וידוע כי אין כרטיסים ולא רצינו לאכזב את הילדים.
לגבי הטעות בחיוב נאמר לנו כי היא תתוקן תוך התחייבות כי יידעו אותנו על כך טלפונית. עד היום גם לא תוקנה הטעות וגם לא נענו בקשותנו לדבר עם מישהו מהאחראים. כל שיחת טלפון שלנו נענית ע"י טלפנית צעירה שמוכנה לעזור ומתחילה את הטיפול מהתחלה כשאין כל קשר לפניות הקודמות!!
כל אחד מהטלפנים הצעירים, ראש טוב והכול סבבה אבל שום דבר לא רציני! אם רוצים פיזית את הכרטיסים "תבואי עוד שבועיים".. בחלוף השבועיים התקשרתי אבל עסוקים מכדי לבדוק שהכרטיסים אכן קיימים (תבואי בעוד כמה ימים ...) ואיני מטריחה עצמי לשווא....

די!! עייפנו!! זה לא שירות !!! זו התעללות בצרכנים!!!

 איך יכול להיות שבאותו משרד אין כל קשר בין הקומות ומטרטרים אנשים טלפונית ?
 איך אין כל התייחסות מתאימה כשנעשית טעות של המשרד??
 איך נותנים מונופול שכזה על הפצת כרטיסים ומבצעים ומשחקים בצרכנים בשרירות לב שכזו?


אני מאד מקווה שפנייתי זו תיענה הפעם!

בברכה,

עדית ועפר פלדמן
טל: 6748546
נייד: 052-8814446
סמטת אלברט 1 רמת גן
[email protected]

זלזול, עגמת נפש, סוג הנזק :
תיקון כספי של הטעות, הסברים לגבי הטיפול הלקוי והמז פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה