פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין כרטיסי הצגה שלא סופקו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר רכשתי באמצעות "הדרן" כרטיסים להצגה בבית החייל והובטח לי כי הכרטיסים יחכו לי בקופה.
התשלום נעשה מראש באמצעות כרטיס אשראי - 115 ש"ח.
בפועל ביום ההצגה הכרטיסים לא המתינו בקופה ונאלצנו לרכוש כרטיסים חלופיים.
לאחר מספר פניות אל "הדרן" שבהן הובטח לי כי המנהל יחזור אליי (דבר שכמובן לא קרה), נענה סוף-סוף המנהל לשוחח עימי.
"הדרן" התעקשו לחייב את כרטיס האשראי שלי, אך התנערו מכל אחריות בנושא אך בטענה כי "מדובר בגורם שלישי - מפיק שאותו לא ניתן להשיג, לא בטלפון ולא באופן אחר".
נכון להיום - אינני יודעת למי לפנות על מנת לקבל החזר בין הכרטיסים שלא ניתנו.

האם יש באפשרותכם לעזור?
כספי סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה