פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הופעה ללא הודעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 90, ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי (ב- 15.10.2007) הזמנתי כרטיסים להופעה AvenueQ שהייתה אמורה להתקיים אתמול, ב-29.10.2007 בבית לסין. שילמתי ממיטב כספי - 200 שקל לכל אחד משני הכרטיסים ועוד 15 שקל דמי טיפול, ובסה"כ 415 ש"ח.
ההופעה הייתה אמורה להיות מתנה לכבוד יום השנה שלי ושל חברתי.

אתמול הגעתי להופעה בבית לסין והתברר לי שההופעה בוטלה. הפקיד בבית לסין הודיע לי חגיגית שהאחריות אינה חלה עליו מכיוון שללקוחות שהזמינו דרך בית לסין, הם טרחו להודיע, ולגבי הלקוחות של הדרן – זוהי אחריות של הדרן.
הבוקר התקשרתי למנהל במשרדי "הדרן" שטען כי לא מצאו את הטלפון שלי עם ההזמנה וכי לא השארתי מספר טלפון בהזמנה בכלל.
זהו שקר גס, שכן השארתי פרטים מלאים כולל אימייל, טלפון וכתובת. אני אפילו יכול להוכיח זאת - אם אני נכנס לאתר החברה יש לי שם חשבון עם הפרטים המלאים כולל כתובת וטלפון (אני מצרף צילום מסך).
בנוסף, עם הזמנתי קבלתי אימייל לאישור ההזמנה. המנהל, לעומת זאת, טען שאין לו גם כתובת אי-מייל.
המנהל, שדבר אליי בחוצפה ובגסות כלל וכלל לא טרח אפילו להתנצל וסרב לבדוק אם השארתי טלפון או לא (הוא טען שלא השארתי ושאין לו מה לבדוק(.
אין שם עם מי לדבר והמשרד מתנער מאחריות.

אני מבחינתי, ביטלתי משמרת בעבודה כדי להגיע להצגה שחיכיתי לה הרבה זמן, וכמובן שהערב שהיה אמור להיות חגיגה מבחינתנו נהרס. אתם בוודאי מתארים לכם את עוגמת הנפש שנגרמה לנו.
היחס שקבלתי מהמנהל הוא מתחת לכל ביקורת, ומתנער מאחריות. במקום להתנצל ולהציע פיצוי, הוא טוען שאני אשם שלא השארתי טלפון. כאמור, אם נכנסים לאתר שלהם ונכנסים לכרטיס הלקוח שלי, יש שם פרטים מלאים!

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה