פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיסים על דעת עצמם נושא התלונה:
חדד נילי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרתי למשרדי החברה כדי להזמין כרטיסים לפסטיגל 2007,
לשמחתי הרבה קיבלתי מקומות לתאריך 18/12/07 שעה 19:00 בערב השעה שרציתי כדי שבעלי יוכל להצטרף אלינו אחרי העבודה בגוש ג' שורה 3 הזמנתי 4 כרטיסים לי לבעלי ולשני ילדי הקטנים בעלות של 291 ש"ח. כעבור מס' ימים בבדיקת כרטיס האשראי גילית שחוייבתי פעמיים עבור אותו מופע שני חיובים ע"ס של 291 ש"ח. התקשרתי למשרדי החברה עשרות פעמים עם המתנה ממושכת מאוד של בערך 20 דק' כל פעם ואף אחד לא יכל לעזור בסופו של דבר נתנו לי טלפון ואמרו לי לדבר עם בחור בשם עומר. עומר ביקש ממני לשלוח פקס עם פירוט חברת האשראי כדי שהוא יוכל לראות שחוייבתי פעמיים ואז אני יזוכה, אמרתי לעומר שאני חוששת שהכרטיסים יבוטלו לגמרי הוא אמר אל תדאגי תכתבי בפקס שחוייבת פעמיים ושאת לא רוצה לבטל את ההזמנה רק שאת רוצה זיכוי. החלטתי להמתין עם העניין עד אחרי המופע כדי שלא תהיה בעיה עם הכרטיסים ולא שלחתי פקס. ביום המופע התקשרתי למשרדי החברה שוב כדי לבדוק שהכל בסדר ושאין בעיה, הנציגה שענתה לי הודיעה לי חד משמעית שההזמנה בוטלה ואם אני רוצה אני יכולה להזמין כרטיסים שוב ולשבת איפה שיש מקום. משרדי החברה ביטלו לי את ההזמנה לא זיכו אותי בחברת האשראי ונישארתי בלי כרטיסים למופע שהזמנתי חודש מראש!!! אותה נציגה אמרה לי לדבר עם עומר והוא יעזור לי, עומר לא היה באותו רגע ענה לי במקומו בחור בשם רוני שאמר לי גברת אין מה לעשות תזמיני כרטיסים עוד פעם ניסית לדבר עם רוני ולהסביר שחוייבתי פעמיים שילמתי על המופע כמעט 600 ש"ח ואין לי אפשרות ללכת כי הם ביטלו לי את הארוע הוא לא היה מוכן לשמוע אותי, ניתק לי את הטלפון בפנים והשאיר אותי בוכה וממורמרת, שני ילדי הקטנים התעוררו בבוקר בהתלהבות גדולה מאד כי הם יודעים שכשחוזרים מהגן הולכים לפסטיגל וכרגע בגלל טעות לא יודעת של מי אין לי אפשרות לקחת אותם. התקשרתי למשרדים אולי 30 פעם כדי למצוא פתרון אמרו לי ששלמה יגיע הוא יצור איתך קשר וימצא לך מקום טוב לשבת, הסבירו לי שהוא מנהל שם ורק הוא יכול לעזור. בשעה 13:20 בצהריים התקשר אלי עומר והודיע לי שיש לו כרטיסים בשבילי לשעה 15:45 בגוש ב' כסאות 5 - 7 תוך שעתיים וקצת להיות שם, אני תושבת כפר יונה וצריכה להגיע לת"א בנוסף לעובדה שבעלי לא יכול להיות איתנו כי הוא עדיין בעבודה לשעה 19:00 כמו שרציתי לא היו לו מקומות בשבילי. הכנסתי ללחץ את כל הבית עשיתי מאמץ גדול מאוד ויצאתי לדרך, איחרתי קצת למופע כי לא היה לי מספיק זמן ובנוסף לכל גילית שזרקו אותי לפינה צדדית ביותר באולם, מהמקום שישבתי בו ראיתי מולי רק אנשים יושבים היינו צריכים לשבת על הצד כדי לראות את המופע, המקום היה גרוע מאוד, נלחצנו נורא איחרנו למופע וכל זה כי מישהו החליט לתת את הכרטיסים שלי לאחר. היום כשאני מתקשרת לדבר איתם על כך, הם אומרים לי לדבר עם שלמה רק הוא יכול לעזור אבל את שלמה אי אפשר להשיג, ביקשתי שיתנו לו את טלפון שלי שיחזור אלי הם אומרים שאין דבר כזה הם לא יכולית לתת לו את המס' שלי תנסי עוד שעתיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה