פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח בכדי למקור כרטיס!בושה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשבועים רכשתי בהדרן ת"אאבן גבירול}כרטיס לי ולבני הפעוט דרך אשראי בטלפון.ביקשתי 2 מקומות.הנציגה אמרה שישנו רק מקום אחד ומיד שאלה לגיל בני.משאמרתי שהוא בן פחות משנתיים היא טענה שאין צורך בשום תשלום עבורו אם כמובן לא יתפוס מקום וישב עלי.על אף שבני אוהב לשבת לבדו הסכמתי לרכוש כרטיס אחד ל ל א ת ש ל ו ם ע ב ו ר ו.רצוי לציין שהדבר נשמע לי מוזר וחזרתי וביקשתי מהטלפנית לברר אם אכן לא צריך לשלם עבורו וזו התעקשה שאת הנהלים היא יודעת,,,,,בכדי לחסוך במן ולא להתעקב הגעתי לקופה לקחת את הכרטיס לפני המועד .משהגעתי למופע ובכל זת חיכיתי די הרבה זמן בכניסה הצפופה ובשל התעכבות השומרים וחוסר איגון עד שהגיע תורינו היינו כבר באיחור של כרבע שעה למרות שהקדמנו.אך כאן הסיפור לא הסתיים לצערי.השומר טען שאין בידי עוד כרטיס עבורו ושהוא חייב כרטיס ברכיים.ונפלה טעות בידי הדרן שטענו שהוא לא צריך,בלת ברירה הסכמתי לרכוש ב50 שח כרטיס כזה רק שלא היה בידי מזומן וההפקה לא הסכימה לקבל כל תשלום אחר כולל אשראי.מיותר לציין את עוגמת הנפש במיוחד את הבכי קורע הלב של בני{ולצערי גם אני השתתפתי ייאוש}.אחרי חצי שעה נוספת הסכימו הנל שאשלם באשראי +תוספת 2 שח עמלה.כשנכנסנו כבר פיספסנו קרוב ל 45 דקות מההופעה .....אחרי כל זה אין עם מי לדבר. לא עם ההפקה שטענו שזה לא בידם ולא עם הדרן ששם הטלפניות ה לא מנומסות כלל מסרבות בתוקף להעביר לאחראית ואף מנתקות את השיחה.ועל זה נאמר":איזו מדינה."
עלבון,ביזבוז זמן סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה