פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות בהזמנת כרטיסים לפסטיבל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כחודש לפני הפסטיבל הזמנתי 4 כרטיסים, המוקדנית שאלה האם יש לי לייף סטייל עניתי שכן והיא אמרה שמגיע לי כרטיסים ב- 59 ש"ח לאחר מכן נודע לי במקרה שצריך להציג בקופה שוברים של הסופר פארם, התקשרתי זועמת על כך שוב להדרן ושם נאמר לי שזה נכון ואין מה לעשות בקשר לכך.
כאשר הגעתי למופע לא מצאו את ההזמנה שלי (ודרך אגב של עוד מישהי שעמדה לידי) ולכן הושיבו אותנו ביציע.
הילדות לא ראו את המופע. סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה