פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתונים שגויים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש יצרתי קשר עם חברת הדרן על מנת לרכוש כרטיסים למופע " מותק של פסטיבל " בשיחה עם נציגת השירות ביקשתי כי הכרטיסים יהיו בשורות הראשונות וזה מכיוון שהנני עם שתי תינוקות בני שנתיים ושתי ילדים בגלי 4 ו6 מה שאומר שהנני מגיעה עם 4 ילדים קטנים ביקשתי מפורשות שורות ראשונות , לאחר שיחה של 15 שעה טענה הנציגה כי אכן מצאה שורה קרובה מאוד שורה מס 6 אך הבעיה כי זה ביום שישי בתאריך ה- 26/12/08 בשעה 9וחצי בבוקר , סיכמו כי הכרטיסים יחכו בקופה ביום המופע . מכיוון שבעלי הינו בעל עסק נאלץ אף הוא למטרת ילדנו להפסיד יום עבודה , וכך הגענו למופע ביום שישי ה26/12/08 ולהפתעתנו הנציגה פשוט גרמה לנו לעוגמת נפש נוראית הכרטיסים אכן היו לשורה 6 אך ליציע ביד אליהו ולא בשורות הראשונות וכך כאשר ילדנו לא רואים כלום נאלצנו לעמוד במדרגות מכיוון שמהיציע אין אפשרות לצפות וכך הגיעו השומרים והחלו להזיזנו ממקום למקום כאילו היינו בובות , ילדנו בכו וחשו חוסר ביטחון באמצע המופע נאלצנו לחזור לביתנו מאוכזבים ומתוסכלים ממה שעברנו אנו וילדנו וכך שמלבד זה ששילמנו לחינם נגרם לילדנו תסכול . בעקבות כך יצרתי קשר עם מוקד הדרן ושם כמו עם הכרטיסים פשוט שיחקו איתי מאחד לשני כמו כדור , לבסוף הגעתי לנציגה אשר טענה כי הינה מההנהלה וכי עליי לרשום מכתב ולשלוח אותו לפקס , וכך שוב עשיתי וכאשר התקשרתי לאשר טענו כי לא הגיעה שום מכתב . וכן כמו המוקדנית גם החברה מוכיחה כי אמינות ונאמנות אינם ממדינות החברה .
עלבון לי ולבני משפחתי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה