|
|
|
|
|
|
מותק של פסטיבל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי שני כרטיסים למותק של פסטיבל לתאריך 27.12 בשעה 18:00 בערב. עלות כל כרטיס 89 ש"ח + 15 שקלים דמי טיפול (שלא ברור למה אבל זה לא הבעיה). הכרטיסים היו לשורה 14. הבעיה היא שלא ניתן כל המידע בפועל שורה 14 מאד רחוקה מהבמה כי הם הוסיפו מספר רב של שורות של כסאות (לפי דעתי יותר מ-10 ) בקדמת הבמה ורק משם התחיל המספור של השורות כך שבפועל שורה 14 היה מאד רחוק מהבמה.
אם היו אומרים לי שזה כל כך רחוק לא בהכרח היתי מזמינה כי לקחתי את הבת הקטנה והיה קשה לראות.
אני לא יודעת אם התלונה ספציפית להדרן למרות שהם מכרו את הכרטיסים והיו צריכים לידע אותי, בכל זאת מדובר על סכום לא מבוטל.
|
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|