|
|
|
|
|
|
מניעת כניסה להופעה בגלל איחור של 15 דקות |
נושא התלונה: |
וקנין מיכל |
שם/כינוי: |
יום שני 05 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול 90 ת"א |
כתובת: |
רח המסגר 5 ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתמול הייתי עם ביתי בהופעה של כמעט מלאכים לאחר שרכשתי כרטיסים להופעה דרך האינטרנט בהגיעי לאולם בשעה שש ארבעים ארבעים וחמש בגלל הפקקים והיות ואני גרה רחוק . לא נתנו לנו להכנס וגם לא זיכו אותנו על הכרטיסים . שלא נדבר על עוגמת נפשה של הבת שלי . לא הגיוני שבגלל איחור של רבע שעה לא יתנו לנו להכנס . וגם לא לזכות אותנו על הכרטיסים הרי זו גניבה לשמה . אבקש טיפול רציני בנושא . אני גם מתכוונת לפנות לפניות הציבור בגלל זה . וגם האטימות של האנשים שעובדים שם . לא אכפת להם שאנשים מגיעים מרחוק וקורה שמאחרים . אפשר לנהוג באנושיות ובהבנה ולא לאכזב ילדה קטנה שהחלום שלה היה ההופעה הנ"ל . ואין באפשרותי לקנות לה שוב כרטיס . מילא אם היו מזכים אותנו . בתודה וקנין מיכל
|
כספי |
סוג הנזק : |
אבקש זיכוי על הכרטיסים שנרכשו . והתנצלות על כך שילדה קטנה בכתה בגללם .וקצת יותר הבנה אם אנשים לא מגיעים בזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|