פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת כניסה להופעה בגלל איחור של 15 דקות נושא התלונה:
וקנין מיכל שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 90 ת"א כתובת:
רח המסגר 5 ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול הייתי עם ביתי בהופעה של כמעט מלאכים לאחר שרכשתי כרטיסים להופעה דרך האינטרנט בהגיעי לאולם בשעה שש ארבעים ארבעים וחמש בגלל הפקקים והיות ואני גרה רחוק . לא נתנו לנו להכנס וגם לא זיכו אותנו על הכרטיסים . שלא נדבר על עוגמת נפשה של הבת שלי . לא הגיוני שבגלל איחור של רבע שעה לא יתנו לנו להכנס . וגם לא לזכות אותנו על הכרטיסים הרי זו גניבה לשמה . אבקש טיפול רציני בנושא . אני גם מתכוונת לפנות לפניות הציבור בגלל זה . וגם האטימות של האנשים שעובדים שם . לא אכפת להם שאנשים מגיעים מרחוק וקורה שמאחרים . אפשר לנהוג באנושיות ובהבנה ולא לאכזב ילדה קטנה שהחלום שלה היה ההופעה הנ"ל . ואין באפשרותי לקנות לה שוב כרטיס . מילא אם היו מזכים אותנו . בתודה וקנין מיכל
כספי סוג הנזק :
אבקש זיכוי על הכרטיסים שנרכשו . והתנצלות על כך שילדה קטנה בכתה בגללם .וקצת יותר הבנה אם אנשים לא מגיעים בזמן פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה