פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הדרן ביטלו הזמנת כרטיסים על דעת עצמם על אף שהכרטיסים שולמו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת ביצוע הזמנת זוג כרטיסים לפסטיגל דרך הדרן. העובד של הדרן חייב - בטעות - מחיר מלא ולא דרך מבצע של ישרכרט. העובד עלה על הטעות תוך כדי ההזמנה והתחייב לתקן את זה ואמר לי - אין טעם שתחכי על הקו אני מטפל בזה את תחוייבי 113 שקלים בלבד.
כמובן שהחיוב בכרטיס האשראי היה על 393 שקלים. לאחר מספר פניות טלפוניות להדרן והבטחה על ידי הטלפניות כי הנושא בטיפול האחראי וכי תוך יומיים אקבל זיכוי, ניסיתי המתנתי ובדקתי שוב ושוב וללא כל שינוי בחיוב הכרטיס אשראי פניתי שוב ואז על ידי טלפנית בשם מאיה התבקשתי לשלוח פקס. בפקס ביקשתי להכיל על הכרטיסים את המבצע. בינתיים ירד החיוב המלא על הכרטיסים בבנק ובבדיקה נוספת שערכתי עם הדרן נאמר לי לפתע כי הכרטיסים בוטלו!!! כך שלא רק שנותרתי ללא כרטיסים למופע שבנותי מחכות לו אבל גם שילמתי מלוא המחיר. בכל נסיונותי לדבר עם אחראי נענתי ביחס מזלזל ובתשובה לקונית כי הוא לא נמצא.
נזק כספי ובזבוז משווע של זמן סוג הנזק :
להשיב לי את זוג הכרטיסים שרכשתי במחיר המבצע פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה