|
|
|
|
|
|
לא נמצאו כרטיסים לאחר שחויבתי בכרטיס האשראי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיסים לפסטיגל ממשרד הכרטיסים הדרן חשבוני חויב אולם במשרד הכרטיסים לא מוצאים את הכרטיסים. הם לא חוזרים אלי אדישים ומזלזלים.
אין תשובה ואף אחד לא יודע מה קורה. אני מבקשת תשובה דחופה הילדים מחכים
להופעה הזאת בכליון עיניים. והדרן מצידו אדיש, ולא פותר את הבעיה.
|
עלבון ו |
סוג הנזק : |
מבקשת את הכרטיסים מידית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|