פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה במרמה או "טעות" של 311 ש"ח נוספים מכרטיס האשראי ויחס מגעיל של איש שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8.12.09 רכשתי כרטיסים להצגה "מותק של פסטיבל 2". בפועל הייתי אמורה לשלם 163 ש"ח בהסכם שלהם עם ויזה כאל (כל כרטיס 74 ש"ח+15 ש"ח דמי טיפול)
שילמתי 163 ש"ח ו-311 ש"ח נוספים ובחיוב נפרד מה-163 ש"ח,שגיליתי תוך ריפרוף בפרוט חיובי כ.א. לא ביצעתי שום רכישה נוספת,וגם אצלם לא הופיעה חיוב של 311 ש"ח הנוספים. אחרי טרטורים של טלפונים ופקסים (שלחתי להם את הפרוט) הגעתי לאחראית בשם לי שענתה לי בצורה מאוד לא מקצועית שאין לה מה לומר לי, והיא לא יכולה לעזור לי, ושיש להם בעיה עם ויזה כאל כך שהיא לא יכולה לזכות לי את הכרטיס ולסיום אף ניתקה לי את הטלפון בפנים.
חברת הדרו מתעסקת עם כ.א ופרטים אישיים של לקוחות היא לא יכולה לעצמה לטעות כך ולא לקחת אחרויות...
זה הכסף שלי ואני רוצה אותו!!!!!!!!!!!!!!!!
יומיים לפני שדיברתי עם לי ישירות דיברתי עם נציגה שאמרה לי שבאישורה של לי היא מזכה לי את החשבון ושאראה זאת תוך 24 שעות מול חברת האשראי. כשבדקתי אחרי הזמן האמור התברר שלא בוצע שום זיכוי,ושגב' לי אמרה זאת כדי לפתור אותי ולא באמת התייחסה לתלונה שלי.....
אני כועסת ופגועה,יותר מהייחס והחוסר מענה והפגיעה באמוני מאשר הכסף שנגבה ממני סתם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי. פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה