פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מרגיזה מאד של הדרן כרטיסים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הזמנתי כרטיסים לבת שלי ולחברתהלהופעה של TEEN ANGELS
דרך הטלפון. מסרתי את הפרטיים ואת מס, הכרטיס אשראי. התברר לי מיד אחר כך שהתאריך שבחרתי לא מתאימה לחברתה של הבת שלי. טלפנתי שוב וכל פעם חיכיתי 5-10 דקות בהמתנה ואחר כך ניתקו אותי. זה קרה כ5 פעמים. שוב ושוב טלפנתי. בסוף קלטת מסרה לי שהמשרדים נסגרו ליום זה.
היום טילפנתי שוב. בחורה בשם ענבראמרה לי שלא יכול להיות דבר כזה (שחיכיתי וניתקו כל הזמן ) ושזה לא קרה אף פעם. רציתי לשנות את יום ההופעה אבל כבר לא נשארו מקומות-אתמול כאשר טלפנתי כן היו מקומות איפה שרציתי ולגוש ששילמתי-ראיתי את המקומות במחשב. וגם מסרו לי ששינויים ניתן לבצע רק דרך פקס וזה תהליך של 10 ימים.
ביקשתי לדבר עם מנהל/ת או מישהו מעליה בתפקיד. ענבר סירבה להעביר אותי למנהל/ת גם כאשר ביקשתי שוב ושוב.
לא ניתן לי לטפל בבעיה. גם אין לי פקס ולא הגיוני שרק שינויים זה דרך הפקס ורכישה ניתן ךעשות במחשב או בטלפון.
אין לי עם מי לדבר!

אני דוברת אנגלית-סליחה על ניסוח לקוי או שגיאות בעברית.
אילנה בר-חי
עלבון סוג הנזק :
אפשרות לשנות תאריך כנארה כבר אין. אולי בכל זאת יש פתרוןיצירתי? התנצלות ממנהל/ת פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה