פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ורמאות נושא התלונה:
שחר עירית שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתי ושתי חברותי קנו כרטיסים למופע של כמעט מלאכים ליום שבת ושילמו עבור כרטיס במושב V.I.P שנתנה חברת פלאפון ללקוחותיה במחיר של 350 שח לכרטיס. כאשר הן הגיעו למופע אחד הסד'רנים ניגש אליהן ביקש לראות את הכרטיסים שלהם ובטענה שהכרטיסים בוטלו לקח מהן את הכרטיסים ונתן להם כרטיסים אחרים במקומות זולים יותר וכמובן רחוק ממושביהן המקוריים בנוסף לקח מהן את הקבלה שנתקבלה מחברת הדרך המוכיחה שהכרטיסים נרכשו ושולם עליהן מלא המחיר, זאת בושה וחרפה שכאשר רואים ילדות בנות 13 שמגיעות למופע ללא ליווי מבוגר משקרים להן ועושקים אותן, חברת הדרן חייבת לתת את הדין על כך ואנחנו נגיש נגדם תביעת בגין רמאות וגבנה ועל עוגמת הנפש שנגרמה לבנותינו אשר המתינו למופע מעל לחודשיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מידי של מלוא עלות הכריט ופיצוי הבנות על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה