פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בעת הזמנת כרטיסים באינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי כרטיסים בערב יום העצמאות למופע של המדינה דרך אתר האינטרנט של חברת מיסטר טיקט במושבי ה"וי.איי. פי" שורה 14 כך היה כתוב באתר בעת ביצוע ההזמנה. כאשר הגעתי להיכל נוקיה, מקום ההופעה קיבלתי את הכרטיסים בתוך מעטפה סגורה לאחר המתנה ארוכה מאוד בתור. כשפתחתי את המעטפה היו בה שני כרטיסים במושבי הו.אי.פי בשורה 21 ולא 14 כפי שהובטח בעת ההזמנה מאחר והתור היה מאוד ארוך ולא רציתי לפספס את תחילת ההופעה (מה שבכל מקרה לא היה קורה כי היה איחור של שעה וחצי) החלטתי להיכנס למופע למרות שקיבלתי כרטיסים בשורה אחרת. לתדהמתי שורה 21 היתה השורה האחרונה במתחם הוי.אי פי. הראות של ההופעה ממקום זה היתה כמעט ובלתי אפשרית ולכן נאלצנו לעמוד לאורך רוב ההופעה. הכרטיסים עלו לי 500 ש"ח הגענו מירושלים ואילו הייתי יודעת שאלו יהיו המקומות הייתי שוקלת אם להזמין כרטיסים כל כך יקרים במקום כזה גרוע או אם בכלל להיכנס למופע אילו מישהו היה טורח לעדכן לפני הכניסה בעת קבל הכרטיסים ,זוהי פשוט חוצפה לשמה ורמאות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה