פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי חלקי בלבד על הופעה שהתבטלה והתנהלות מעליבה של עובדת. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי בהדרן כרטיסים למופע של אלביס קוסטלו. לצערי המופע בוטל. התקשרתי מיד להדרן לברר בקשר להחזר הכספי. התשובה הייתה - כל הקונים יזוכו אוטומטית דרך כרטיס האשראי. חיכיתי לזיכוי והוא לא הופיע בדף החשבון החודשי הבא בויזה.
הבוקר התקשרתי להדרן (אחרי יום שלם של נסיונות להשיג אותם אתמול). המוקדנית בצד השני, שמה אלינוי, עונה לי שעלי להחזיר את הכרטיסים למשרד ורק אז אזוכה. מדוע הדבר לא נאמר מראש? מה הקשר לזיכוי? כלום. היא בשלה. תגיע במיוחד לתל-אביב ורק אז תזוכה. הטונים עולים והגברת מתחילה אפילו לצעוק. הזכרתי לה שאני הלקוח ולא היא ואז פתאום: "תן לי את הספרות האחרונות של כרטיס האשראי". נתתי. בלחיצת כפתור הסתבר שהם שלחו זיכוי לויזה. בלי כרטיסים ובלי להטריח אותי לתל-אביב.
טוב, התקשרתי לויזה. מסתבר שהחברה המתוחכמים של הדרן שלחו את הזיכוי רק לפני יומיים (אחרי מועד החיוב שלי) למרות שביטול ההופעה היה לפני כחודש והתשלום לפני ארבעה חודשים. זאת ועוד, הם גם טרחו לקזז 10% מההחזר ולהשאיר אצלם סכום של 132 ש"ח. השד יודע למה. כמובן שכל ניסיונותי להשיג אותם מאז, עלו בתוהו.
אם יש בידכם לברר את התנהלות המונופול על ההופעות ולהפיץ את ההתנהלות המחפירה, אודה לכם מאד.
זמן, התנהגות. סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה