|
|
|
|
|
|
יחס מזעזע מטלפנית |
נושא התלונה: |
שלגי שני |
שם/כינוי: |
יום רביעי 07 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיסים למופע בטלפון. לאחר 5 דקות מביצוע ההזמנה, התקשרתי כדי לשנות את התאריך. נאמר לי כי לא ניתן לעשות זאת ואני צריכה להתקשר בעוד יומיים. ביקשתי לדבר עם האחראי מכיוון שאני לא מבינה למה רק בעוד יומיים אני אוכל לשנות את התאריך ובנתיים המופע יכול להתמלא. הטלפנית ניתקה לי את הטלפון בפרצוף. התקשרתי שוב, כי חשבתי שזה קרה בטעות ואותה טלפנית ענתה וכששמעה את קולי ניתקה לי שוב. יש לציין כי הטלפנית שביצעה את ההזמנה המקורית היא לא זו שניתקה לי. התקשרתי להנהלה להתלונן ושם לא התנצלו וטענו כי "אין מה לעשות בנושא"
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות, קודם כל. דבר שני - בירור מי הטלפנית וטיפו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|