פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל ללא התחשבות,אי חזרה טלפונית,אי אמירת שמות המטפל,אי העברה למנהלת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח אבן גבירול 90 תל אביב כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב27.10.2010 קיבלתי בשורה מהדרן שהמופע מיומנה "מומנטום" בוטל ב01.10
נתבקשתי להעביר שני כרטיסים לתאריכים לא נוחים בשבילי- ב01.10 היה תאריך מאוד מיוחד בשבילי.
ב29.10 יצרתי קשר עם הדרן וביקשתי להעביר את הכרטיסים ל 15.10,המוקדנית עם דיבור מזלזל וחוסר התחשבות טוטאלי(בהתחלה לא שאלתי את שמה וכאשר התקשרתי פעם שניה סירבה לי לתת את שמה בחורה בשם אוריה)נתבקשתי בכוח לשלוח פקס לביטול הכרטיסים ואז להזמין מחדש בתאריך הרצוי וכאשר ביקשתי לדבר עם המנהלת נאמר לי שהיא יצאה לכמה דקות ביקשתי שתחזור אליי וזה כמובן לא קרה. בשיחה השניה שהתרחשה כעבור שעה שכמובן אני יזמתי מוקדנית בשם אוריה אמרה לי שהמנהלת הלכה הביתה והיא תחזור אלי ביום שישי(היום יום רביעי).אני בעצמי נותן שרות לאוכלוסיה אונקולוגית -תארו לעצמכם שכך הייתי מתנהג איתם-זה בושה ופרסומת רעה למשרד הדרן שכך מטפלים בלקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגידו לי אתם ! פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה