|
|
|
|
|
|
חיוב בגין דמי ביטול למרות שלא אוזכר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום בשעה 15:23 ביצעתי הזמנה של כרטיסים בטלפון דרך הדרן, הידעו לי כי מדובר בדמי טיפול של 15 ש"ח והסכמתי.
לאחר שעה (16:27) התקשרתי ע"מ לבטל את ההזמנה אז נמסר לי כי אחוייב בדמי ביטול של 15 ש"ח (סכום סימלי) , טענתי כי לא יידעו אותי בגין דמי הביטול כשעשיתי את העיסקה התשובה התחלקה לשני חלקים :
א. זוהי המדיניות שלנו
ב. קיים תקנון באתר שלנו
כל הניסיונות להסביר כי רכשתי בטלפון את הכרטיסים ולא דרך האתר לא צלחו
תודה, אילן
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכספים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|