פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ההופעה בוטלה ולא טרחו להודיע או לפצות. חיוב הכרטיסים כמובן נעשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 90 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מתנה למשפחה, 3 כרטיסים להופעה של מיומנה. כאשר הם הגיעו להופעה במקום הודיעו להם כי ההופעה בוטלה. אף אחד לא טרח להודיע לנו לפני וכשחזרתי אליהם הם אמרו שהם רוצים לבדוק כיוון שהכרטיסים נקנו דרך היי טק זון (נכנסתי לאתר היי טק זון שהוביל אותי ישירות לאתר של הדרן, כמו כן החיוב באשראי הינו על הדרן), הם חזרו אלי לאחר שבועיים ואמרו כי הם יתנו לי כרטיסים חדשים. ביקשתי פיצוי הן על העוגמה והן על הטיפול הלקוי (חיכיתי שבועיים והחיוב כבר נעשה) נציגת השירות בשם עדי אמרה לי שהיא תבדוק את הפרטים על מנת לראות אם אכן מגיע לי פיצוי, לאחר שבוע וחצי חזרתי אליה לשאות האם היא שכחה ממני והיא טענה שלא שהפרטים שלי מול העיניים שלה ועדיין אין לה תשובה, עבר לו שבוע נוסף ועדיין אף אחד לא חזר אלי. שילמתי על 3 כרטיסים להופעה שלא הייתה והיחס מאד מוזר שכן מתעלמים ממני בצורה מוחלטת כבר עבר חודש ועדיין הבעיה אינה נפתרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה לכפר על העוגמה שנגרמה למשפחתי ולשלוח אותם להופעה וגם לקבל פיצוי על היחס והעוגמה שנגרמה לי מול משפחתי פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה