פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסים לפסטיגל< נושא התלונה:
עדאקי אתי טל שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אתי טל בחורה נכה מרותקת לכסא גלגלים , במשך שנתיים אני מנסה לקנות כרטיסים לפסטיגל , חודש לפני חנוכה אני מתקשרת לחברת הדרן להזמין כרטיסים לפסיטגל בשורה 1 וכסא 1 שיוכל לשבת ליד בני נתנאל התשובות שלהם " תשאיר שם וטלפון ונציגה תחזור אליך" "תשלחי פקס ונציגה תחזור אליך" "מי שמטפלת במקרה שלך נמצאת רק בשעה 18:00 ל19:00 " אף אחד לא חזר אליי, לא יגיע שום פקס והנציגה לא נמצאת עכשו רק מחר , רק מטרטרים אותי, לבסוף אני קונה שני כרטיסים לא בשורה הרשונה הבן שלי בשורה בין אחרונות ואני למטה כי אני בחורה מרותקת לכסא גלגלים ואני משלמת על 2 כרטיסים מלאים שאני לא יושבת על כסא במופע ,ביום המופעפונה אליי הסדרן אומר לי "מה פתאום את יושבת פה את לא יכולה "אני מנסה להסבירלו את מצבי וכל זה לעיני בני נתנאל , אני עוברת עוגמת נפש , שוב היום התקשרתי לקנות 2 כרטיסים ונאמר לי שיחזרו אליך .
עוגמת נפש סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה