פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיסים כפולים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 60 ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.7 הזמנתי כרטיסים להופעה של אומן איציק קלה בקיסריה במשרד כרטיסים הדרן נמסר לי מספר אישור בהזמנה טלפונית.
לאחר כ4 שעות התקשרתי על מנת לשנות את המיקום כי התברר לי כי יש מקומות טובים יותר. לאחר ויכוח של שעה והעברה מנציג לנציג הוסבר כי יבטלו כרטיסים נוכחיים והזמננו חדשים.
בשעה טובה ומוצלחת הגיע יום ההופעה 4.8.09 הגעתי עם בעלי להופעה ניגשנו לדלפק ומה גילנו כי זה אותם המקומות שביטלנו ולא השתנה דבר.
כועסים ועצבניים נעלצנו בכל זאת לתפוס את מקומינו וחשבנו לתומניו שננסה להנות קצת מההופעה למרות כל הכעס. ההופעה התחילה האמפי התמלא וכעבור מס דקות הגיע זוג וטען כי אנו יושבים במקומות הישיבה שלהם מיותר לציין כי כל המקומות תפוסים ההופעה בעיצומה ואנחנו עסוקים בויכוח עם המקומות המהומה הייתה רבה התחילו לצעוק עלינו אנשים מסביב בגלל כל הרע והויכוח ביקשנו לראות את הכרטיסים ולתדהמנתו גילינו כי הדרן מכרו כרטיסים כפולים ובכלל לא זולים. ברשותי הכרטיסים של הזוג וגם שלנו כמובן לאחר אין ספור שיחות ובקשה לדבר עם מנהל עשרות שיחות ביום הבטחות שווא שיחזרו אלינו התעלמות מוחלטת מהנושא ניתוקי טלפון של הנציגים ומה לא.
אבקש תגובה בהקדם תודה מראש
וכספי כמובן סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש +החזר כספי מלא פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה