פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול עסקה למרות עמידה בקריטריונים !! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.5.11 הזמנתי 2 כרטיסים להופעה בקיסריה על סך של למעלה מ500₪! לאחר כיומיים מיום הרכישה התקשרתי ע״מ לבטל העסקה,קיבלתי מענה של שירות מתחת לכל ביקורת שדרשו שאשלח להם פקס וניתקו השיחה ,חזרתי למוקד במטרה שיתנו לי מידע על הפרטים שעליי לצרף למטרת זיהוי ההזמנה, הנציגה ענתה בצורה זוועתית לטלפון ,לאחר קבלת המידע הרצוי נשלח פקס והייתה המתנה של 48שעות לקבלת סטאטוס הטיפול,המוקד לא היה זמין זמן רב וגם כשענו טענו כי האחראית לא נמצאת ויש להתקשר מחר,נוצרה סחבת של שבוע ימים וכשקיבלתי סוף סוף מענה נורמלי אמרו לי שלא ניתן כרגע לבטל כי נשאר פחות משגבוע לביצוע העסקה!מחיתי בתוקף על התשובה שנאמרה לי ופשוט ביקשתי מעט התחשבות כי אכן עמדתי בכל הקריטריונים הנדרשים! הנציגה עשתה לי טובה וטענה כי ביטלה הכרטיסים ולא יכלה לתת מס אישור טלפוני או בפקס..מעכשיו ממתינים לראות אם יתבצע חיוב בכרטיס האשראי,הנושא גרם לי לעוגמת נפש של ממש ובזבוז זמן! שירות גרוע מאוד של הנציגים וחוסר מקצועיות בעליל!
עוגמת נפש סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה