זילות במתן שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביצעתי הזמנת כרטיסים לקרקס מדרנו דרך נציגה טלפונית של הדרן . הוסבר במעמד העסקה שכנראה וארצה להעביר את מועד הכרטיסים לאותו יום(16/7) לשעה יותר מאוחרת (במקום בשעה 16:30 לשעה 18:30) נאמר לי שאין שום בעיה במידה ואבצע זאת תוך 24 שעות ובפקס, למחרת התקשרתי שוב ונציגה בשם מורן ענתה לי ביקשתי ממנה לבצע את הדחייה של כרטיסים בשעה לאותו יום ונתקלתי ביחס מחפיר , הבחורה השתמשה בשפה שלא נאותה ולא כמקובל בשירות לקוחות היא טענה שאני חוצפנית ומי אני בכלל.... הופתעתי לגלות שה החומר האנושי והפנים של החברה מול הלקוחזה בחורות כמו מורן,יש לציין שביקשתי לדבר עם האחראית והיא נתנה לי להמתין על הקו תשע דק ולבסוף ניתקה את השיחה.
כשניסיתי להתקשר שוב בחורה אחרת ענתה ללא רצון להזדהות, ואני מעבר לקו שומעת את הצחקוקים שלה ושל מורן, האם זו התנהגות ויחס של החברה כלפי לקוחות? הזמנתי בצרוף עם שני חברות שמונה כרטיסים וזו תהיה הפעם האחרונה שאני אבצע הזמנה דרככם, מעולם לא נתקלתי ביחס מזלזל ומחפיר שכזה אני מעוניינת לקבל תגובה והתייחסות הולמת.
אני מעוניינת שיתבצע בירור בנושא עם מורן משירות הלקוחות שלהם(הטלפון שייצרתי את הקשר עם מורןהוא 03-5215200
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|