פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושרות רע מאוד ב"הדרן" נושא התלונה:
צוקרמן נורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.7.2011 בתי רכשה במבצע של סופשבוע כרטיס להופעה של דרים תיאטר ההנחה כללה הנחה של הסופשבוע כולל כוכבים.מיד לאחר ביצוע ההזמנה גילתה ביתי שאין לה מספיק כוכבים בכרטיס האשראי{סטודנטית}והצכתי שיום ראשון אני אתקשר ל"הדרן" ואני אחליף לכרטיס אשראי שלי שבו יש מספיק נקודות.מרגע זה התחיל " מסע היסורים".דיברתי עם בחורה בשם שחר ביקשתי להחליף כרטיס בכרטיס.היא אמרה בסדר וסגרה.יום למחרת התקשרתי לוודא ענתה בחורה בשם אמילי ביררתי אם הכרטיס שונה .היא ענתה שלא והיא משנה עכשיו.כך הסיפור נמשך שבוע של טלפונים.זמן ההמתנה ארוך ביותר.הבחורות שעונות מדברות בזלזול.שבאמת לא נתקלתי בכמותו הרבה זמן .לבסוך החלטתי לשלוח פקס.צלצלתי לברר אם הגיע אמרו לי שמוודאים רק אחרי 24 שעות.עשיתי זאת.גם זה לא עודכן .בסוף שלחתי עוד פקס.והפניתי לשחר {אמרו לי שהיא האחראית}.היא התקשרה אלי חזרתי שוב על הסיפור .היא אמרה שהיא תשנה את הכרטיס.והיא שאלה אם לעשות עם הכוכבים אמרתי שכן.ואז היא אמרה שאי אפשר במחיר של הסופשבוע.היא החלה לצעוק לדבר בחוצפה .הפניתי את בעלי אליה .כי הרגשתי שכבר אין לי כוחות נפשים להתמודד איתה.היא אמרה לבעלי תן לי 5 דקות לקרוא את הפקס ואני אחזור אליך.כמובן שהיא לא חזרה.יום למחרת שוב בעלי התקשר ושוב היא לא הסכימה לשנות למחיר הראשון והמקורי. המחיר של סופשבוע היה 184 ש"ח.והיא חייבה אותי על 235 ש"ח.היחס בהדרן הוא מזעזע,ובעיקר משחר שאיתה שה היה בלתי נסבל.

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה