פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות וזלזול משווע מצד אביב קסלר מנכ"ל הדרן לפנייה בעקבות המופע שלVanessa mae נושא התלונה:
השפע-אורמן יהלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב18.6.2011 הופיעה הכנרית Vanessa mae בקיסריה
את הכרטיסים רכשתי באמצעות אתר האינטרנט של קופת !BRAVO
מופע שחיכיתי לו זמן רב אך אליה וקוץ בה לצרי הרב החוויה שקיבלתי היא רחוקה שנות אור מהמקור ונסה מאיי בדיסקים ובDVD אינה אותה ונסה והסיבות שבעטין זה קרה נובעות מ:
א. שעת המופע 21:00 – בפועל נכנסנו רק בשעה 21:05 כי עד אז ונסה והלהקה שלה עשו כיווני סאונד שנשמעו ברקע בזמן ההמתנה בשער הכניסה.
ב. בפועל רק לקראת השעה 22:00 החל הקונצרט באיחור רב מאוד וברקע בעיות סאונד והפסקות תוך כדי כתוצאה מבעיות הסאונד התוצאה:
קיבלנו ונסה מאיי עצבנית ומתוחה על הבמה
עם התנצלויות חוזרות ונשנות מצידה תוך כדי גמגום ומבוכה
בעיות הסאונד וההפסקות הינן בלתי סבירות לקונצרט קלאסי
המצב שנוצר שהרבה אנשים נטשו באמצע וגם לאחר ההפסקה שהתארכה מעבר ל15 דקות
לא חזרו לקונצרט.
הופעה שאמורה הייתה להיות כשעה וחצי התארכה עדי כדי שלוש שעות
והסתיימה לקראת חצות.
זו תעודת עניות להפקה להנהלה ולמי שאחראי לכל הביזיון של הקונצרט
בצר לי פניתי להנהלת האתר ממנה רכשתי את הכרטיסים
והתשובה שקיבלתי מהם:
יהלי השפע-אורמן, שלום רב,
אנו מצטערים על אכזבתך מההופעה. עם זאת חשוב לציין שכפי שרשום בתקנון שעמו הסכמת בעת רכישת כרטיסים, קופת בראבו הינה קופת און-ליין ואין לה קשר לאמרגנות האירועים.
להלן התקנון, סעיפים רלוונטים 2,3
1. אתר האינטרנט של קופת !BRAVO מכיל מידע על אירועי תרבות ובידור, דרך האתר ניתן לבצע הזמנות לכרטיסים ותשלומים עבור ההזמנות. לכל אירוע יש מפיק (מארגן) משלו. החברה שבבעלותה נמצא אתר האינטרנט אינה מפיקה את האירועים.
2. מארגן האירוע מספק לאתר מידע על האירועים: תיאורי האירוע, זמן ומקום התרחשות האירוע, מחירי הכרטיסים, אופן קבלת הכרטיסים, הודעות על ביטול המופעים ו/או על שינוי באירועים. המארגן מחלק כרטיסים באתר האירוע, מכניס לקוחות למקום האירוע, מספק שירות בזמן האירוע ואחראי על איכות האירגון במהלך האירוע.
3. הנכם מאשרים ומסכימים עם כך שבעלי האתר אינם אחראים למילוי מחוייבויותיהם של מארגני האירועים שתוארו בסעיף 2
4. על משתמשי האתר לפנות ישירות למארגני האירועים לגבי סוגיות שקשורות למילוי התחייבויותיהם.
5. כל הפניות לאתר בשאלות של אמרגנות (ארגון האירועים) מועברות באופן אוטומטי למארגני האירועים ולא נבדקות על-ידי הנהלת האתר.
אנו משתדלים במידת האפשר להשיג את כל המידע ללקוחותינו כמו כן נמנעים משיתוף הפעולה עם מפיקים חסרי מוניטין.
תלונתך הועברה למארגניי האירוע בתקווה יפיקו לקחים מתלונות הקהל.
המארגן: __הדרן__טל. ___03-5215222__
תלונתך העוברה למארגן האירוע.

בכבוד רב,
הנהלת האתר

לאחר שיחה טלפונית עם הנהלת האתר הופנתי על ידם להדרן
ולהלן פנייתי לאביב קסלר

‏י"ז סיון, תשע"א
‏19 יוני, 2011
באמצעות פקס 035215259
לכבוד
מר אביב קסלר – מנכ"ל הדרן/נטלי
ראשית דברי ברצוני לציין את אדיבותה של מורן שענתה לשיחתי הטלפונית
באדיבותה חשתי שפנייתי אליכם לא תיפול על אוזניים ערלות.
אני מעבירה אליך את תמצית ההתכתבות לגבי הקונצרט של ונסה מאיי
ומבקשת ממך את הטיפול וההתייחסות הראויים כמי שעומד בראש פירמידת אירועי תרבות ואומנות
ועל כך אני מודה מראש
צר לי שאיני מבדילה בין המארגנים המפיקים הנהלת האתר וכו' ואיני מוכנה להיות כדור בין המגרשים השונים.
ראה את התשובה שקיבלתי האצבע המאשימה מכוונת לצערי להדרן ואני מצטטת:
"אנו משתדלים במידת האפשר להשיג את כל המידע ללקוחותינו כמו כן נמנעים משיתוף הפעולה עם מפיקים חסרי מוניטין.
תלונתך הועברה למארגניי האירוע בתקווה יפיקו לקחים מתלונות הקהל. "
המארגן: __הדרן__טל. ___03-5215222__
תלונתך העוברה למארגן האירוע.

ועל אבקש את מלוא ההתייחסות הרצינית והראויה ומאמינה "שהגעתי למקום הנכון"


ב בר כ ה,
יהלי השפע-אורמן

לאחר שיחות חוזרות ונשנות בהן לא קיבלתי שום תגובה מאנשי הדרן כולל הבטחה שנטלי מזכירתו האישית של מר קסלר תחזור כמובן שלא קיבלתי שום מענה
הנני מבקשת בכל לשון של בקשה לטפל בפנייתי
ב19.6.2011 פניתי
כספי סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה