פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני נושא התלונה:
פנחס מירב פנחס שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 5 ת"א, 67776 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת הדרן על מנת לרכוש כרטיסים מאחר והאתר שלהם תקוע ולא ניתן לרכוש ממנו את הכרטיסים ( מזה כמה ימים האתר כבר תקוע ). הגעתי למענה הקולי שאמר כי כגע עסוקים בפניות קודמות ויש לחכות בתור. לאחר שהמתנתי כ 25 דק נענתה השיחה אך לא היה אף מוכר בקצה השני שיענה. צעקתי לשפורפרת שיענו אך כל מה ששמעתי הוא את שיחות הבוקר של המוכרנים ( בעיקר מוכרניות ) שאף אחד מהם לא ענה לשיחות באמת. לאחר שהמתנתי עוד 10 דק' וניסיתי לראות מתי מהן תשים את האוזניות ותשמע אותי, לפתע זה קרה, נענתי "בהלו" המום וכשביקשתי שתעני לי המוכרת הבינה שהייתי על הקו כל הזמן הזה נעלמה לפתע ואז חזרה לנתק את השיחה. לאחר שנאלצתי להתקשר שוב חיכיתי עוד חצי שעה על הקו ובסוף השיחה נותקה מעצמה!!!
זה שירות לקוחות גרוע ומביך של חברת הדרן שיש לה מונופול על כמעט כל רכישות הכרטיסים להצגות בחנוכה.
חוסר יכולת לרכוש כרטיסים לילדים סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה