|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
פנחס מירב פנחס |
שם/כינוי: |
יום שלישי 22 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המסגר 5 ת"א, 67776 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת הדרן על מנת לרכוש כרטיסים מאחר והאתר שלהם תקוע ולא ניתן לרכוש ממנו את הכרטיסים ( מזה כמה ימים האתר כבר תקוע ). הגעתי למענה הקולי שאמר כי כגע עסוקים בפניות קודמות ויש לחכות בתור. לאחר שהמתנתי כ 25 דק נענתה השיחה אך לא היה אף מוכר בקצה השני שיענה. צעקתי לשפורפרת שיענו אך כל מה ששמעתי הוא את שיחות הבוקר של המוכרנים ( בעיקר מוכרניות ) שאף אחד מהם לא ענה לשיחות באמת. לאחר שהמתנתי עוד 10 דק' וניסיתי לראות מתי מהן תשים את האוזניות ותשמע אותי, לפתע זה קרה, נענתי "בהלו" המום וכשביקשתי שתעני לי המוכרת הבינה שהייתי על הקו כל הזמן הזה נעלמה לפתע ואז חזרה לנתק את השיחה. לאחר שנאלצתי להתקשר שוב חיכיתי עוד חצי שעה על הקו ובסוף השיחה נותקה מעצמה!!!
זה שירות לקוחות גרוע ומביך של חברת הדרן שיש לה מונופול על כמעט כל רכישות הכרטיסים להצגות בחנוכה.
|
חוסר יכולת לרכוש כרטיסים לילדים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|