פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לבטל כרטיסים לתערוכת הפרחים בחיפה נושא התלונה:
קול ריקי שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. הבוקר, לפני כשעתיים רכשתי לי ולאמי באמצעות אתר האינטרנט של הדרן זוג כרטיסי גמלאי לתערוכת הפרחים בחיפה (מס' הזמנה 747643).
כחצי שעה לאחר הרכישה נודע לי כי בתערוכה שוררת צפיפות גדולה ותורים ארוכים בכל הביתנים ואמי בת ה-84 לא תוכל לעמוד בכך. החלטתי לבטל את ההזמנה. טילפנתי למשרד רכישת הכרטיסים ונציגת השירות אמרה כי לא ניתן לבטל רכישת כרטיסים. טילפנתי שוב - הפעם כדי לבקש את הממונה ושוב נעניתי בשלילה וכן בשאלה "אם לא רצית ללכת לתערוכה אז למה קנית כרטיסים?" בהחלט שאלה נבונה.. ואני מצדי שואלת : מה אוכל לעשות כנגד שרירות ליבם של אנשי "הדרן" ? הרי בסה"כ מדובר בכרטיסים לתערוכה - ללא שעה מוגדרת וללא מקומות מסומנים. האם אין כאן עבירה על חוקי הגנת הצרכן בנושא ביטול עסקה ? ואם אכן אין אפשרות לבטל רכישת כרטיסים מדוע זה לא רשום באתר שבו בצעתי את הרכישה?
עלבון על האטימות והשירות הרע סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה