פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת כרטיסים שהוזמנו בפברואר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 5 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי כרטיסים למופע של עידן רייכל במצדה. הכרטיסים הוזמנו בפברואר 2012 בכרטיס אשראי 693 ש"ח (שכבר חויב, 27.2). המופע במצדה יתקיים ב 8.6.2012 . נאמר לי בזמן קניית הכרטיסים כי אוכל לקבל אותם בתל אביב (המסגר 5) לפני המופע- אך - בכל יום שישי שאני מתקשרת אליהם או מגיעה נאמר לי שהכרטיסים אינם נמצאים אצלהם. ברצוני לאסוף את הכרטיסים לפני המופע על מנת לוודא שאכן קיבלתי את המקום אותו הזמנתי ועליו נמסר לי טלפונית. הזמנתי גם מלון בים במלח. אני לא רוצה להגיע למצב בו אצטרך לבטל את הכרטיסים והמלון - אם יתברר לי כי לא קיבלתי את המקומות שהוזמנו (שורה 9 במרכז). אודה לטיפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה