|
|
|
|
|
|
שירות טלפוני גרוע |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם המוקד על מנת להזמין כרטיסים למותק של פסטיבל 5 נענתי על ידי נציגה חצופה ועצבנית שלא היה לה סבלנות לתת מענה
שאלתי מה המועדים של ההצגות והיא ענתה ברוב טיפשותה "חנוכה" שאלתי מה התאריכים והיא פשוט ניתקה לי בפרצוף!!! גועל נפש של שירות אין כמו שפע הפקות כאמא ל4 ילדים אני לא יפנה להדרן לעולם. שילמדו לתת שירות לפני שמושיבים אנשים שאין להם מושג לענות ללקוחותיהם
|
|
|
|
|
|
|
|
הדרן כרטיסים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|