פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בין מה שהוזמן למה שהתקבל נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובת זוגתי קנינו כרטיסים לאייל גולן בקיסריה קיבלתי אסמכתא על מקום ישיבה מרכזי (גוש 3 תחתון- כיסאות 33-32) במחיר של 595 ש"ח
בפועל בקופה קיבלנו כרטיסים לגוש 1 עליון -הכי גרוע!! אני שורה 12 בת זוגתי שורה 13 שעל הכרטיס רשום 199 ש"ח!!! כמובן שלא נהננו בכלל ולאחר חצי שעה של תחנונים לאנשים שיחליפו איתנו שעלו בתוהו. עזבנו את המופע וחזרנו הביתה. שהתקשרתי פעמיים להדרן. אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. כרגע אני ממש לפני פניה למשפט. תודה ויום טוב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה