פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי ביטוח שיניים עד סוף 2004 לפני סיום תקופת הביטוח דיברתי עם נציג מהחברה אשר ישר לי לשלוח את התביעה בתום הביטוח אפילו דנה וחצי אחרי מכיוון שרציתי לתבוע על כל הטיפוליים כולל טיפולים אשר נעשו בסוף תקופת הבטוח.
אודה לכם מאוד
ואכן כך רופא השיניים שלח את התביעה כחודש לאחר סים הביטוח. משך כל השנה התקשרתי לחברה לשאול מה ענינים ונעניתי הנושא בטיפול.
היום אני מתקשרת לברר למה אני לא מקבלת שום תשובה מהביטוח למרות שעבר המון זמן ונעניתי ע"י רחל שאיני זכאית לתשלום מכיוון שתבעתי לאחר סיום תקופת הביטוח.
כספי סוג הנזק :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
קרן לורנס - מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתך התקבלה במשרדנו והועברה לבירור מול הגורמים הרלוונטים.

תשובה תשלח למענך בתוך מספר ימים.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה