פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לוקה ומעליב נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
קניון מול הים כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעקבות בעיה רפואית הומלצתי ע"י אורטפד לרכוש נעלים נוחות ולהתחיל להליכות יוםיומיות וכן עשיתי נגשתי בתאריך הנ"ל לחנות ורטהיימר בסניף מול הים ורכשתי נעל הליכה של חברת saucony מדגם grid energy בתאריך 3.7.2011 וכעבור 3 ימים הנעל הוחזרה לחנות בעקבות חריקות בנעל שמאל הנעל נשלחה לבדיקה ולאחר 4 ימים התקשרו אלי מהחנות ואמרו שעלי לקחת נעל חדשה וכששאלתי מה היו האבחנות אמרו לי שבדרך כלל אין בעיות עם הדגם הזה אבל שאני אבחר לי נעל חדשה מאחר והייתי מרוצה מהנעל הראשונה והסבר המוכר נראה לי סביר בחרתי שוב באותה הנעל ושוב לאחר מספר הליכות במקום עבודתי שהוא חנות לבגדי ים שוב הנעל השמאלית חורקת ולא נוחה להליכה בתאריך 11.7.2011 החזרתי שוב את הנעל לחנות ורהטיימר באילת ונשלחתי לדרכי ללא נעל חילופית וללא כספי התקשרתי לשירות לקוחות של ורטיימהר והשארתי הודעה מאוד קונקרטית וברורה שאני מעוניינת בכספי חזרה חזר אלי בחור בשם אביב ואמר לי שאני צודקת ושכנראה ישנו פגם בדגם שרכשתי ופשוט עלי לבחור דגם אחר. וכך עשיתי נגשתי לחנות בחרתי נעל של אותה חברה מדגם אחר וכשבאתי לקחת את הנעל נאמר לי שנעל שלי עדיין לא חזרה מתיקון ואני לא יכולה לקחת את הנעל שכביכול אישרו לי לקחת (אביב משירות לקוחות ורטהיימר) יצא מכך שהיום 24.7.2011 עדיין לא קיבלתי תשובה או נעל או החזר כספי או מענה כלשהו לטענותי להזכירכם רכשתי את הנעל בעקבות בעיה רפואית בגב תחתון ובהמלצת אורטופד
עוגמת נפש סוג הנזק :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה