פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת נעליים פגומות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים 8 רמת גן כתובת:
מול קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.6.2011 רכשתי מחברתכם סניף ששת הימים בני ברק נעלי ספורט, לאחר הליכה איתם הרגשתי שיש להם בעיה בתפר הפנימי דבר אשר יצר הרגשת אי נוחות ברגל, ואף ניתן היה להרגיש במגע יד את הבליטה בתוך הנעל. ניגשתי לחנות בה רכשתי וביקשתי כי יתקנו זאת. השארתי את הנעליים לבדיקה כ- 10 ימים עד שהוחלט לתת לי זיכוי (מספר 38802420) כדי שאקנה נעליים אחרות.

בתאריך 18.6.2011 רכשתי בעזרת הזיכוי, נעלי ספורט חדשות בסניף פאוור סנטר ראשל"צ, לאחר כחודש הנעליים החלו להיקרע, ניגשתי שוב לסניפכם בששת הימים בבני ברק ב- 24.7.2011 , כדי לבקש מענה לבעיה וכאשר אמרתי למנהל הסניף, כי זו הפעם השניה בה אני נתקל בבעיה בנעליים חדשות, מבלי לברר מהי כלל הבעיה, בשיא חוצפתו הוא החל להרים את קולו ולהאשים אותי בגרימת נזק לנעליים. לאחר מכן באופן מזלזל ביותר הוא אמר לי להשאיר את הנעליים לבדיקה כ- 10 ימים.

אציין כי הדבר גובל בחוצפה שאין כדוגמתה, השקעתי את מיטב כספי בנעליים אשר אינן זולות כלל, קניתי אותם מחברתכם, חברה בעלת מוניטין ובכל זאת נתקלתי פעמיים בנעליים פגומות!!!! והפתרון שמוצע לי הוא להשאיר את הנעליים 10 ימים לבדיקה??? האם חשבתם לרגע שהדבר יוצר בעיתיות בכך שאת נעלי הספורט הישנים זרקתי לאחר קניית הנעליים החדשות? האם עלי לקנות נעליים חלופיות מחנות זולה יותר למשך 10 ימים בהם תחליטו מה יעלה בגורל הנעליים הפגומות?
לא יתכן כי במשך חודש וחצי אגיע לסניפכם חמש פעמים, כדי לקנות נעליים, להחזיר אותם, לקבל זיכוי ושוב לקנות ושוב להחזיר ... וכל זאת כי קיימת בעיה בסחורה אותה אתם מציעים למכירה!

אוסיף כי יחס מנהל החנות, היה מתחת לכל ביקורת מעולם לא נתקלתי בגסות רוח כזו משום מנהל סניף בכל חנות שהיא. התבטאויותיו גרמו לי לעוגמת נפש ולהחלטה, כי לחנות זו לא אכנס יותר!

הסחבת והטרטור האלה אינם לרוחי כלל! לא יתכן כי רכישה שהייתה אמורה להסתיים בזוג נעליים, הופכת להיות כזו מפרכת!

בתאריך 2.8.2011 בשעה 20:15 התקשר אלי נציג שרות לקוחות ממספר חסום, כדי לברר את פרטי המקרה.


דברי נציג השרות, היו בוטים לחלוטין, מה שגורם לי לחשוב, כי צלצל אלי אותו מנהל החנות שלא נתן לי שרות הולם, אציין גם כי באינטרנט רשום כי: "טלפון שירות לקוחות: 1-700-70-21-21
מתן שירות: ימים א- ה, בין השעות: 10:00 -15:00" ושעת ההתקשרות הייתה בשעה 20:15 .

בתאריך 5.8.2001 שלחתי מייל ופקס לשרות הלקוחות, ועדיין לא חזרו אלי עם תשובה, פשוט התעלמות מוחלטת! סבלנותי פקעה ממשחקי הכוחות שספורט וורטהיימר מנהלים עימי כלקוח! רמת השירות שהם נותנים היא מתחת לכל ביקורת, אבקש את עזרת אתר תלונה בנושא. תודה


החלפת הנעליים לאלתר! פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה