פרטי התלונה

תלונות בית חולים יוספטל

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל במיון< נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום, בשעות הבוקר, הגעתי עם אימי, מרים בן יאיר, לבית החולים יוספטל, לאחר שהתלוננה על קושי רציני בנשימה. עוד בבית, היא לקחה כדור מתחת ללשון, אך עדיין הייתה בתחושת קושי בנשימה. אימי, הינה חולת לב וכן בעלת היסטוריה רפואית של בעיות רפואיות בריאות, בכלי דם וכו'. בקבלתה במיון, ביצעו לה EKG והבדיקה יצאה תקינה. חשוב לציין, כי גם בפעם הראשונה, שקיבלה התקף לב, הבדיקה הייתה תקינה ויידענו את הרופא, דר' אבו יוניס, על כך. אימי המשיכה להרגיש את אותה הרגשת מחנק וקושי בנשימה, אך לדעתו של הרופא, דר' אבסו יוניס- זו רק תחושה שלה ואין לה דבר. כבתה , הייתי צמודה אליה ולא יכולתי להתעלם מנשימותיה הקצרות והכבדות ופניתי שוב לאחות בשם מירה והיא אמרה "בסדר... הרופא יגיע אליה" ומיד לאחר מכן אמרה לרופא, דר' יוניס ולכל מי שרצה לשמוע והיה במיון באותו רגע "תמיד כשבאים לכאן ממשפחת בן יאיר, יש בלאגן". כשפניתי אל האחות מירה ואמרתי לה "מדוע את מדברת כך? אני אפילו לא מכירה אותך. איפה האתיקה המקצועית שלך? למה כל אנשי המיון צריכים לשמוע את הדברים האלו? תתביישי לך!!! אחרי דבריי אלו, הרופא, דר' אבו יוניס, סרב לגשת לאימי, מכיון שהעמדתי את האחות על דבריה- מה שלגיטימי בעיני.
( אני לא מוכנה שאף אחד- לא אחות ולא רופא ידברו בנימה מזלזלת כזו לאימי או על אימי, גם אם היא מופיעה השכם וערב במיון- יש לה את כל הזכות לכך. היא אשה חולנית מאוד.) אימי, מצד שני, פחדה להישאר לבדה, כזכור היא עדיין הייתה בתעוקה נשימתית ואף אחד לא היה מוכן להגיע אליה. רק כהצלחתי לשכנע את אימי שאני אתרחק מעט, אך אהייה בסביבה, הואיל הרופא לגשת.
לאחר בדיקות מעמיקות יותר, הסתבר, כי אימי לא דמיינה הרגשות אלו ואכן, גילו לה נוזלים בריאות ומחר נדע, אם היה משהו לבבי או לא .
לאחר שהרופא, הבין כי טעה באבחנתו, בא אלינו וניסה לפייסנו. כמו כן, אחות אחרת, דאגה לספר לנו, שהצוות עובד קשה והרופא נמצא כבר 24 שעות במשמרת וזה מתיש. הצדק עימה. אך מה היה קורה, אילו הסיטואצייה הייתה נגמרת אחרת? את מי זה מעניין שהרופא עייף, תשוש או חולה...
שאלתי היא, איך יתכן, שצוות רפואי ינהג בצורה כל כך לא מקצועית,מזלזלת ומעליבה כזו??? היכן האתיקה המקצועית שלהם? אדם הרוצה שיכבדו אותו, עליו לתת כבוד. מלחמות אגו- לא בתפקיד כזה. אני מזועזעת עד מעמקי נשמתי מיחסם של הרופא, דר' אבו יוניס ומהאחות מירה.
אני דורשת, כי יתנצלו בפני אימי, על הזלזול והחוסר מקצועיות שגילו. פשוט, חרפה לרפואה.
תודה מראש על טיפולכם,
נילי
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

בית חולים יוספטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה