פרטי התלונה

תלונות בית חולים יוספטל

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם ומזלזל כלפי מטופלים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
דרך יותם כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי נורית. הייתי בבית החולים יוספטל שבאילת בתאריך 20/9/10. יש לציין כי כדי להמחיש את רמת הכאב שהרגשתי, קמתי באמצע הלילה, 4 לפנות בוקר עם כאבי תופת ולא הצלחתי לישון ולתפקד כלל וכלל. נסעתי לבית החולים במהרה, נרשמתי בקבלה ושמתי את הטופס בתא המיועד כדי שאחד האחים במיון יקבלו את הטופס, יבצעו את הממדים והבדיקות הראשוניות ויעבירו את הטיפול לרופא המטפל.
מיד אחרי ששמתי את הטופס נכנסתי למיון כדי לוודא שמישהו קיבל את הטופס ולא יהיו עיכובים מיותרים ואני אקבל את הטיפול המגיע לי כי הכאבים שחשתי היו בלתי נסבלים. נדהמתי לגלות שאף אחד לא טרח לבוא לקחת את הטופס ולקבל אותי במיון. באותו רגע נתון המיון היה יחסית ריק (1-2 מטופלים) וכל הצוות הרפואי במיון התרכז בשולחן הדלפק באין מעש. ברגע שנכנסתי למיון הרופא המטפל (גאנם פאדי #184775) מיד פנה אלי בטון מאיים ומשפיל "צאי החוצה, יקראו לך!", ניסיתי להסביר לו כמה כואב לי ואני לא מסוגלת לחכות בחוץ (הם ממש ישבו ולא עשו שום דבר!) אבל הוא היה בשלו, צעק עלי "אל תתווכחי! חכי בחוץ ויקראו לך!". הרגשתי מושפלת אך למזלי האח שישב שם הבין את מצוקתי ובאותו רגע קם לקבל אותי ולהעביר לי את הטיפול הראשוני (מדדים וכו').
התלוננתי על כאבים עזים בצד שמאל, בטן נפוחה וצריבה חמורה בדרכי השתן. לקחו לי בדיקת שתן ואמרו לי לחכות בחוץ בידיעה שאני סובלת מכאבים והרופא היה יכול לתת לי טיפול מיידי, היו מיטות פנויות אבל הוא החליט שאחכה בחוץ עד המשך הטיפול. בחוץ הסתובבתי סביב עצמי וחיכיתי שיקראו לי כי חשבתי שהוא מחכה לתוצאות בדיקת השתן אבל אחרי זמן מה, שמבחינתי נמשך כמו נצח כי נורא כאב לי, קראו לי חזרה למיון. הרופא המטפל הושיב אותי על כיסא והודיע לי שיהיו תוצאות רק בעוד שלושה ימים. מיותר לציין שהוא לא טרח לבדוק אותי בכלל, לא הסתכל עלי כלל, רק שרבט על הטופס ודיקלם כאילו מטקסט כתוב מה אולי יש לי. לא התייחס אלי אישית וכשאמרתי שיש לי כאבים בצד ובטן נפוחה מהרגיל או בכלל להשחיל מילה הוא השתיק אותי, הזעיף פנים ודרש שאני אתן לו לסיים ואהיה קשובה. היה חסר סבלנות ורק רצה לסיים איתי מהר כדי שאני אלך כבר.

מהרגע שנכנסתי לבית החולים יוספטל ועד סוף הטיפול הרגשתי שאף אחד לא מעוניין במצוקתי ובדחיפות שבדבר. אולי הייתי מבינה את היחס אם היו להם הרבה מטופלים ומחסור ברופאים\אחים אך זה לא היה המצב. עם כל מה שעבר עלי באותו הרגע, הצלחתי לשמור על שלוותי ולבקש מענה טיפולי בצורה מקצועית ונאותה. חורה לי שהתקבלתי ביחס כל כך מזלזל, משפיל, לא מקצועי, לא יעיל, ובטח שלא "נמרץ". הרגשתי עוגמת נפש עזה לא האמנתי כי חוותי חוויה כל כך משפילה מעצם העובדה שהגעתי לבית חולים כדי לקבל סיוע רפואי מקצועי ויצאתי משם פגועה ומושפלת.

יש לציין שמעולם לא התלוננתי באף בית עסק, גם אם לפעמים היה צורך בכך, אבל המקרה הנ"ל חצה את כל הגבולות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בית חולים יוספטל שירות לקוחות

, תגובה:
רינה ויסנוביץ -ממונה ע שם ותפקיד:
גב' מכלוף , קיבלתי את פנייתך והצטערתי ללמוד על תחושותייך בעת ביקורך בחדר המיון בבית החולים.בעקבות פנייתך נערך בירור תוך עיון בתיקך הרפואי. הבירור העלה כי פנית למיון בשעה 4.38 ושוחררת לאחר השלמת כל הבדיקות בשעה 5.00.
הרופא אליו התייחסת בפנייתך הינו אח מוסמך ולכן ביקש ממך להמתין בחוץ עד אשר רופא יתפנה לבדוק אותך.ברצוני לציין שהאח התנצל ולא היתה לו כל כוונה לפגוע ברגשותייך. אנו שבים ומתנצלים על תחושותייך ומאחלים לך ולבני ביתך בריאות טובה.
תגובה:
אנו מתנצלים על הרגשתך בעת ביקורך במיון,הנהלת בית החולים משקיע ותשקיע מאמצים כדי לשפר את איכות השירות הניתן לשביעות רצון קהל הלקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה