פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל של מוכרים ויחס מזלזל בשירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 72-74 פתח תקווה כתובת:
קניון פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נשמח אם תוכלו לעזור בעניין אמנם פעוט כלכלי אך מאוד מעצבן.

בתאריך 9/6/14 חבר שלי (היום בעלי) רכש זוג נעליים של "אלדו" כנעליים לחתונה. הגענו לחנות בקניון רננים וביקשנו עזרה מהמוכרת שתראה לנו נעליים איכותיות, אלגנטיות שמתאימות לחתן והדגשנו שחשוב שהסוליה שלהן תהיה עמידה וקשיחה כך שתעמוד בשבירת הכוס. הנעליים עלו 500 ש"ח ובמעמד הקנייה המוכרת ציינה שאלו הנעליים הכי נמכרות אצלהם לחתנים.

מתאריך הקנייה ועד לחתונה חלפו מעל לחודשיים. הפעם הראשונה בה החתן נעל את הנעליים מחוץ לבית היתה ביום החתונה- 27/8/14. לאחר החופה, חיבוקים ונשיקות, הוא לחש לי שהוא מרגיש זכוכיות בסוליה בנעל ימין. למזלו הן היו זעירות ולא חדרו לכף הרגל. בסוף הערב ניתן היה לראות סדק בסולית הנעל הימנית.

לאחר החתונה דיברתי עם שירות הלקוחות של "אלדו" ונאמר לי לגשת לחנות. ניגשנו לחנות בקניון פ"ת ולאחר יום דיברו עימנו משירות הלקוחות. היחס משירות הלקוחות היה מאוד מזלזל. ראשית אמרו לנו שניתן רק להדביק את הסדק בסוליה – למרות שהמוכר בחנות בפ"ת אמר שהמינימום הוא להלחים ולא להדביק. אח"כ טענו שבגלל שעבר זמן רב מדי מהקנייה ועד לגילוי הפגם אנחנו צריכים להיות מרוצים שהם בכלל מסכימים לתקן. בפועל האחריות על הנעליים היא 3 חודשים! כלומר לא עבר זמן האחריות. להגיד לנו שאנחנו אמורים להיות מרוצים מזה שהם מקיימים את האחריות זה אבסורד. כשהעלנו בפניהם שהתחושה היא של נעליים חד-פעמיות לערב אחד שהתפרקו לאחר שבירת כוס, שירות הלקוחות ציין שזו בכלל אשמתנו – כי אין בכלל אחריות על חבלה בנעליים, ועצם שבירת הכוס היא פעולה שמחבלת בסוליה כי הזכוכיות הן חדות ומלכתחילה הסוליה שלהן לא אמורה להיות עמידה בזכוכיות.

אז מסתבר שמבחינת שירות הלקוחות של "אלדו" לשבור כוס זה חבלה של החתן בנעל. נשארנו ללא מילים. בינתיים הנעליים נשלחו להדבקה או הלחמה (תלוי את מי בחברה שואלים...) ואנחנו נשבענו שנפיץ את הבשורה – נעליים לשבירת כוס לא קונים ב"אלדו", וזה מפי שירות הלקוחות עצמו.

מכל הסיפור היינו רוצים בעיקר להזהיר חתנים לעתיד ואם אפשר לקבל אפשרות להחליף את הנעליים. הנזק הכספי שלנו מכל הסיפור הוא אמנם פעוט, אבל אין ערך כספי ל"מזל טוב" שקיבלנו משירות הלקוחות של "אלדו".

בברכה,
מלי ושגיא ***.

עותקים:
• אתר תלונה
• ארגון אמון הציבור
• המועצה לצרכנות
• דני שדה – ידיעות אחרונות
• שירות לקוחות חברת "אלדו"
כספי סוג הנזק :
החלפה בזוג נעליים חדש מדגם אחר פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה