פרטי התלונה

תלונות נעלי אלדו

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום שישי של ה black friday רכשתי מגפון מחנות אלדו בקניון רמת גן.
לאחר נעילה של יומים שמתוכם ברובה ישבתי/ הלכתי ללא המגף גלתי לתדהמתי שהעקב במגף מפורק לגמרי. חיש מהר התקשרתי לשירות לקוחות, דיברה איתי נציגת שירות ואמרה לי לגשת לסניף ושהם יטפלו בעניין סיכמתי איתה שאלך לסניף אלדו ברעננה והיא במקביל עדכנה אותם בכל הפרטים. כאשר הגעתי לסניף רעננה המוכרת ראתה שאכן הנעל איננה תקינה והזמינה לי חדשה.
כעבור ממש מעט ימים הנעל הגיעה לסניף רעננה ארוזה בשקיות כך שאף אחת לא נעלה אותם. ביום חמישי ה 1.12.16 ההורים שלי שמתגוררים ברעננה, הלכו לאסוף לי את המגף, ביום שני כאשר היו אצלי בבית הם הביא ו את הנעל החדשה.
ביום שלישי בבוקר נעלתי את המגפון בחששות ששוב זה יקרה. ועל מנת למזער נזקים לא נהגתי עם המגפים שחס וחלילה לא יהרסו מהר כמו בפעם הקודמת והשתדלתי להמעיט בהליכה.
וממש שמרתי עליהם ככל האפשר.. הממה יומים למחרת החששות שלי התאמתו ואכן הפלק (נראה לי שקוראים לזה ) נפל. כמובן שאת המגף מאותו הרגע לא נעלתי.
והתקשרתי לשירות לקוחות, ושוב נאמר לי ללכת לחנות הגעתי לחנות ונאמר לי שיש לשלוח את הנעל לתיקון.
תיקון? יומים אני נועלת את הנעל וכבר תיקון לא נשמע לי סביר! בטח ובטח שכבר ידעו שככל הנראה יש בעיה בדגם הספציפי הזה..
שכן לא הגיוני שאקנה נעל בשביל לשים אותה בארון.
בלית ברירה השארתי את הנעל לתיקון אבל זה ממש לא מקובל עליי התנהלות כזו לא בתור לקוחה ולא בתור חברת מועדון!!!!!!!!
בתור אחת שלאחרונה קונה רק אלדו, אני מאוכזבת קשות...
חבל שככה דברים מתנהלים בחברה.
מרגישה כאילו זרקתי לפח 315 ש"ח.
החלפת הנעל לאלתר פתרון נדרש :

נעלי אלדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה